• Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    har aldrig brugt andet end Microsoft IE ;)


    men hvis der er nogle som er bedre og mere sikre sig say it! :D


    Jeg har lige fået installeret det der Mozilla firefox. Lige nu syntes jeg bare det er forvirrende, men det er nok også fordi jeg kun har brug microsofts før!
    Min ven der bruger det siger at det er meget bedre!

  • Firefox!


    Der er ikke den store brugermæssige forskel på Firefox og IE imo - ud over en meget bedre download-funktion. :)


    Sikkerhedsmæssigt er Firefox lysår foran IE.


    Desværre er der nogen fjolser som der laver deres hjemmesider så de kun kan ses i IE - det er så også den eneste ulempe imo. :)


  • Hehe ellers tak, firefox fungerer upåklageligt for mig ;)


    By Zlinky: Der er ikke den store brugermæssige forskel på Firefox og IE imo - ud over en meget bedre download-funktion. :) ...
    Nu ved jeg ikke helt hvad du mener. Men IMO er Firefox da også lysår foran der. Se bare på alle de fantastiske extensions der er, jeg er efterhånden blevet helt afhængig af et par stykker af dem. Og for slet ikke at nævne themes.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Hehe ellers tak, firefox fungerer upåklageligt for mig ;)


    Og lige over... Altså med Avant..
    FireFox er noget underligt noget efter min mening..
    Men hver sin smag..

  • Synes efterhånden vi har haft dette emne op flere gange.


    Bruger stadig Firefox.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    By Zlinky: Der er ikke den store brugermæssige forskel på Firefox og IE imo - ud over en meget bedre download-funktion. :) ...
    Nu ved jeg ikke helt hvad du mener. Men IMO er Firefox da også lysår foran der. Se bare på alle de fantastiske extensions der er, jeg er efterhånden blevet helt afhængig af et par stykker af dem. Og for slet ikke at nævne themes.


    Det jeg mener er at når man bare sidder som alm bruger som ikke skal ind og pille i alle mulige ting, så er der ikke den store forskel på Firefox og IE, så der er ikke så meget som man behøver at sætte sig ind i.


    Det jeg mener med ud over en meget bedre download-funktion er at Firefox's manager er tusind gange bedre end IEs download crap.


    Det med extensions er også genialt. Det samme med themes. Folk kan få deres browser precis com de vil have den. Desuden er der heller intet ad- eller spyware i Firefox. Kun den dejlige Google-bar. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kaare5000
    jeg vil bare hører hvad for en internet browser I bruger.
    Og hvad for en I syntes er bedst!


    Jeg vil bare sige - hvad med at skrive i det rigtige forum ? F.eks Software og programmer !
    Det er derfor, de er delt op i forskellige emner ! :rolleyes:

  • FIREFOX = HOT
    IE = NOT


    :D

    Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    Bruger IE virker fint til mit behov :D


    Det samme her. Det må være nogle underlige behov de har - alle dem som ikke vil bruge IE. :)
    Hvis man bare sætter sig lidt ind i IE og så fin-tuner den, så er det faktisk en rigtig, rigtig god browser IMO !

  • Bruger IE og har faktisk aldrig brugt andet. Har aldrig haft vrøvl med IE. Den virker upåklageligt.


    Har dog overvejet at skifte til en browser med bedre download-manager, da IE's jo nærmest er ikke-eksisterende. Den skal bare være simpel, det er eneste krav. Så få knapper som muligt.


    Tror sku lige jeg henter firefox og ser hvad der sker :D



    Okay, nu har jeg brugt firefox i 20 minutter, og må indrømme at den er fed :D Downloads er meget bedre, og den kan gøres utrolig simpel, og er faktisk 100% tilpasset mine behov :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Okay, nu har jeg brugt firefox i 20 minutter, og må indrømme at den er fed :D Downloads er meget bedre, og den kan gøres utrolig simpel, og er faktisk 100% tilpasset mine behov :D


    Det er jo det som vi altid har sagt :]


    Jeg blev også hurtig glad for den, og googlebaren er dælme også god!

  • jeg bruger mozilla, den er jo ownz.


    Der har jo download manager
    En rimelig fungerende Email client
    irc client
    osv


    Men det bedste er sq alligevel deres password manager, 128bit krypteret, det er bar dejlig (:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Det samme her. Det må være nogle underlige behov de har - alle dem som ikke vil bruge IE. :)
    Hvis man bare sætter sig lidt ind i IE og så fin-tuner den, så er det faktisk en rigtig, rigtig god browser IMO !


    Fin-tune den ?! Hvilke muligheder har man for at fin-tune IE. Skal ikke sige om jeg har overset det, men jeg har hvertfald aldrig lagt mærke til det så. Næh, med firefox kan du fin-tune som du vil, bare skriv

    Code
    1. about:config

    i adresselinje, og så er det ellers bare igang. Så skal man selvfølgelig bare lige vide noget om hvad de forskellige parametre osv. gør, hehe :) Men selvfølgelig, hver sin smag :) ( Betragt ikke mit indlæg som en flame af dit på nogen måde bent ;) )