Save game til NFSU 2

  • Jeg skal til lan party snart. Og der er Konkurrence i NFSU 2.


    Jeg har spillet, men sys simpelthen det er for kedeligt i lændgen! Ville derfor høre om en af jer havde gennemført spillet, og havde en RIMELIG ond bil, jeg må bruge til at stille op i combos med?



    Hilsen HyBBe :]

  • nu nå der lige er en tråd om nfsu 2.. vil jeg lige spørge om noget... jeg har lige fået en bil på 10 stjerner.. og kan ik komme vider... der er ik flere løb eller noget..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    nu nå der lige er en tråd om nfsu 2.. vil jeg lige spørge om noget... jeg har lige fået en bil på 10 stjerner.. og kan ik komme vider... der er ik flere løb eller noget..


    Du har sikkert ikke fundet alle de skjulte løb.

  • Syns også NFSU2 er ret kedeligt, når man har gennemført 1eren.
    Der er meget lidt der er ændret IMO, man kan køre rundt i byen (godt), bedre grafik (godt) og så nogle få ting som Trunks og flere Vinyler og sån....


    Sammenlignet med Midnight Club III, er NFSU 2 ret ringe, bortset fra grafik. i MC III, kan man køre rundt over alt næsten, igennem bygninger f.eks.


    Det skulle være sådan at man kan køre af vejene, og f.eks. igennem nogle bygninger, og ikke de usynlige mure og alt det der.


    I kan også læse lidt mere her:http://www.eurogamer.net/artic…sion.php?article_id=56106


    Men ellers så ka du jo bare finde en Trainer :)

  • har personligt gennemført 1'eren to gange :S:S:S stenede rimelig sygt tror jeg :D


    og 2'eren har jeg lige gennemført.. har fået beskeden om jeg har gennemført spillet.... og har ledt og ledt efter de skjulte løb og kan bare ikke finde nogle :S