uinstallering af bfv

  • jeg har et problem jeg kan ikke få fjernet bfv fra computeren jeg har prøvet uninstall og tilføj og fjern programmer


    jeg kan lige vælge hvad jeg vil uninstallere af det der har noget med bfv at gøre så klikker jeg næste og så siger den at den er færdig men det ligger der endnu


    på forhånd tak forn hjælpen

  • Jeg havde det samme problem, endte med at jeg brugte en halv time på at rode min registrerings-database igennem.


    Nu er det ikke fordi jeg vil anbefale at andre også gør det, da man kan lave seriøs ged i det derinde. Men hvis du tør:


    Start -> Kør -> regedit


    Søg efter viet, kig efter hvad den finder og slet nøglerne hvis de relaterer til Battlefield Vietnam. Den finder højest sandsynligt også nogle sprogindstillinger som du ikke burde slette, selv om jeg ikke kan se hvad skade det ville gøre.


    Du behøver ikke slette ting der referreres til som "MRU", det er nemlig bare "for nyligt åbnede dokumenter"



    Der er nogle få registreringsnøgler hvor det er hele mappen der skal slettes, så som:
    BFVIETNAM.EXE41756BE40093D600
    {E35B3C63-E958-4E31-A178-95D22024109A}


    Jeg kan ikke sige med sikkerhed om mapperne vil være ens hos dig, men du kan vel gætte dig til at hvis det meste i en mappe henvender sig til BF:V, så kan man vel lige så godt slette mappen.