1

lørdag, 1. januar 2005, 14:29

Hey.

Har et stort problem, Har ingen router.

Nogen der kender et Program der gør det samme som en Router?????

2

lørdag, 1. januar 2005, 14:31

Der er flere funktioner i en router.. Hvis du mener det en router traditionelt gør så tror jeg ikk det er muligt med mindre du laver en anden pc om til en router.. Og så er du vel ligevidt om du køber en router eller leger med en brugt pc ;)

3

lørdag, 1. januar 2005, 14:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
Der er flere funktioner i en router.. Hvis du mener det en router traditionelt gør så tror jeg ikk det er muligt med mindre du laver en anden pc om til en router.. Og så er du vel ligevidt om du køber en router eller leger med en brugt pc ;)

Laver en PC om til en Router????

4

lørdag, 1. januar 2005, 14:53

Du ka smide 2 net-kort i og noget software, så har du dig en avanceret router eller firewall.. alt efter hva du smider i ;)

5

lørdag, 1. januar 2005, 15:22

Hvis du har windows xp, kan du jo lave en netværksbro, så har du din software router kørende. Hvis du endda har servicepack2, er der også firewall på sagerne

Intel Core i5-750
ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
ASUS EAH6850
Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

6

lørdag, 1. januar 2005, 15:28

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

7

lørdag, 1. januar 2005, 15:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af ostermark
Hvis du har windows xp, kan du jo lave en netværksbro, så har du din software router kørende. Hvis du endda har servicepack2, er der også firewall på sagerne

Hvordan????

flying-trickster

Gæst

8

lørdag, 1. januar 2005, 17:41

Hvorfor vil du gøre det? :S

9

lørdag, 1. januar 2005, 17:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Citeret

Hvordan????

Du har din xp maskine med to netkort i og det ene er forbundet til net, det andet til privat netværk. Så deler du den, der har inet på sig. Så er det ovre

Intel Core i5-750
ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
ASUS EAH6850
Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

10

lørdag, 1. januar 2005, 23:12

Citeret

Citeret

Citeret

Hvordan????

Du har din xp maskine med to netkort i og det ene er forbundet til net, det andet til privat netværk. Så deler du den, der har inet på sig. Så er det ovre

Forstår ikke rigtigt hvad du mener???

Skal jeg koble det ene netkort direkte til nettet, og det andet min brors computer???

Jeg kan ikke se hvordan det skulle virke når vi er 2 på nettet.

11

lørdag, 1. januar 2005, 23:17

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Hvordan????

Forstår ikke rigtigt hvad du mener???

Skal jeg koble det ene netkort direkte til nettet, og det andet min brors computer???

Jeg kan ikke se hvordan det skulle virke når vi er 2 på nettet.

Læs den tråd jeg har linket til ;)

Det skulle gerne være sådan at Modem -> Router (PC) -> Switch/Hub -> PC'er

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.