gta san andreas....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    er der nogen der ved hvornår gta san andreas udkommer til pc.. fik lige af vide det først kommer om 5-6 måneder men da kan da ik passe kan det ???


    Det skulle vist nok komme her i foråret.. Jeg glæder mig SÅ meget til at få det på PC!!

  • Tror ikk datoen er fastlagt ud over nogle ca spekulationer... Men så noget på en side med 2 måneder, men den er ikk så troværdig (Ka ikk huske hvor)
    De har ikk nået break even endnu, som jo er deres mål før pc lanceringen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Meget.


    Netop derfor jeg købte en PS2 istedet :D


    Jeg har allerede en PS2, men har ikke købt det til den pga. jeg gider ikke sidde og spille noget hvor grafikken er næsten identisk med Vice City :\

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    syntes sku det er plat at alle spil først udkommer til ps2 og xbox... der er sku da langt flere der har pc...

    De gør det fordi, folk med pc kopiere det i hoved & røv.. Så de vil tjene det ind via konsollerne før lanceringen af pc versionen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa

    De gør det fordi, folk med pc kopiere det i hoved & røv.. Så de vil tjene det ind via konsollerne før lanceringen af pc versionen


    ja ok det kan jeg godt se.... men det er da skide træls at man skal vente et halvt år på det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa

    De gør det fordi, folk med pc kopiere det i hoved & røv.. Så de vil tjene det ind via konsollerne før lanceringen af pc versionen


    Nej.. Sony har betalt for at det går et X antal måneder før GTA SA kommer til PC.


    Datoen 10. juni som bliver nævnt tidligere i den her tråd mener jeg at have hørt rimelig mange gange nu, så det passer nok meget godt ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Nej.. Sony har betalt for at det går et X antal måneder før GTA SA kommer til PC.


    Datoen 10. juni som bliver nævnt tidligere i den her tråd mener jeg at have hørt rimelig mange gange nu, så det passer nok meget godt ;)


    Link tak? Tror jeg ikk helt på.. Hvorfor har Xbox holdet så fået lov?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Nej.. Sony har betalt for at det går et X antal måneder før GTA SA kommer til PC.


    Datoen 10. juni som bliver nævnt tidligere i den her tråd mener jeg at have hørt rimelig mange gange nu, så det passer nok meget godt ;)


    Så du tror ikke det har noget at gøre med at det tager et halvt år at konvertere spillet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Link tak? Tror jeg ikk helt på.. Hvorfor har Xbox holdet så fået lov?


    Hvor kan man købe GTA SA henne til Xbox? Der er intet at finde på
    SPILpriser.dk . Desuden står der lige her at man heller ikke kan få det til Xbox før 10. juni. Her bliver der tilgengæld joket med det jeg sagde før. :x


    Her er der en anden der siger at Sony har lavet en aftale med Rockstar.


    Har ikke været i stand til at finde nogle dokumenterende kilder for min påstand, men der er jo andre der har fået samme idé som mig, så.. ;)



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Tourque
    Så du tror ikke det har noget at gøre med at det tager et halvt år at konvertere spillet?


    Hvorfor vælge at konventere fra PS2->PC? Der burde jo være mest salg i PC. (Udover pirater og bla bla bla).


  • Det er meget billigere at programmere til PS2, da de kun har ét hardware sæt som softwaren skal være kompatibel med. Faktisk udbryder de fleste, at det er lidt af en hovedpine at udvikle til PC, især når man lige har lavet spillet til PS2. Derfor tror jeg konsolspillene kommer først, for at klare den finansielle del mens de konverterer videre.


    Hvis du ikke har nogle konkrete kilder, er det jo nytteløst.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Hvis du ikke har nogle konkrete kilder, er det jo nytteløst.


    Ja, vi får aldrig en ende på diskussionen uden kilder, så selv om din teori lyder mere rigtig end min, så smid alligevel en kilde på brættet, så skal jeg nok holde kæft :D


    edit: forkert brug af det danske sprog :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Eboy


    Jeg har allerede en PS2, men har ikke købt det til den pga. jeg gider ikke sidde og spille noget hvor grafikken er næsten identisk med Vice City :\


    Dig om det...Kan godt følge din tanke til dels...Men der er bare så meget mere i San Andreas end grafikken, det er FOR fedt et spil!


    Købte også selv en PS2 for at få spillet og jeg har bestemt ikke fortrudt...Mit eneste problem er at få tid til at spille når jeg har lyst og det er 24/7!


    Og grafikken har faktisk fået et lille løft fra Vice city!


    Der er mere vegetation og flottere røg/lys efftekter... Det er PS2´ens hardware der sætter begrænsningen...Tror det bliver rigtig flot til PC!


  • Jeg enig med dig i gameplayet, men jeg har ikke lyst til at købe det og få en god oplevelse, men så et par måneder senere sidde og se hvor meget PC versionen er ! Derfor venter jeg til sommer, og i mellemtiden låner jeg det af en ven :T