spil til gamepad?

  • Hejsa
    Jeg er ellers udpræget konsol spiller og har derfor udelukkende spillet med gamepad. Nu har jeg så købt et Logitech rumplepad for at kunne spille på pc'en, men efter at have gennemgået utalige spil ser jeg jo at det kun er ganske få spil der understøtter brug af gamepad. Jeg kan ved gud ikke bruge tastatur til at spille på så kan det virkelig være rigtigt at jeg aldrig kan komme til at spille feks. MOH-halflife-C.S-Black hawk down- osv.
    Er det muligt at gamepad fungere selvom det ikke står bag på spillet?
    Findes der program/patch der gør det muligt at bruge GP til flere spil.
    På forhånd tak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Symbol
    Hejsa
    Jeg er ellers udpræget konsol spiller og har derfor udelukkende spillet med gamepad. Nu har jeg så købt et Logitech rumplepad for at kunne spille på pc'en, men efter at have gennemgået utalige spil ser jeg jo at det kun er ganske få spil der understøtter brug af gamepad. Jeg kan ved gud ikke bruge tastatur til at spille på så kan det virkelig være rigtigt at jeg aldrig kan komme til at spille feks. MOH-halflife-C.S-Black hawk down- osv.
    Er det muligt at gamepad fungere selvom det ikke står bag på spillet?
    Findes der program/patch der gør det muligt at bruge GP til flere spil.
    På forhånd tak.


    Spillene til konsoller er designet til gamepad brugere, og pc spil til mus og tastatur. Du vil aldrig få et ben til jorden i cs, hvis du planlægger at bruge gamepad :roller:

  • Det eneste jeg ville bruge Gamepad til var nok Racingspil og fodboldspil, hvis man da har analog sticks på gamepadet, for det giver totalt god kontrol synes jeg i forhold til piltaster! men fps spil hader jeg faktisk at spille med gamepad, så jeg ville nok bare øve mig lidt på tastaturet hvis jeg var dig :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Det eneste jeg ville bruge Gamepad til var nok Racingspil og fodboldspil, hvis man da har analog sticks på gamepadet, for det giver totalt god kontrol synes jeg i forhold til piltaster! men fps spil hader jeg faktisk at spille med gamepad, så jeg ville nok bare øve mig lidt på tastaturet hvis jeg var dig :)


    Det er sq hårdt når man har brugt gamepad(joystick) siden VIC20 og Donkey Kong.hehe