1

onsdag, 29. december 2004, 15:20

sidder ude og spiller klog ude ved store søster men
kan ikke få hendes fine nye webcam til at virke men msn hun bruger msn 6.2 :O

HJÆLP 8o

2

onsdag, 29. december 2004, 15:23

Husket driveren ? ( Hvis det kan hjælpe )

Ifølge producenten og diverse anmeldelser, så burde det jo virke fint med MSN ... Som stort set alle cams vel gør ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (29.12.2004, 15:24)

3

onsdag, 29. december 2004, 15:25

der billede på i det der "fine" software creativ sender med men ikke i msn

4

onsdag, 29. december 2004, 15:31

1. Åben msn

2. Under Funktioner

3. Guiden Lyd- og videojustering

4. Kan den finde den webcam der hvis den kan så vælge den der fra ved siden af skulle du meget gerne kunne se hvad den cam ser :P

så bare næste næste osv til den guide er færdig hmm hvis du nu har prøvet det siger du da bare til :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "zweb.dk" (29.12.2004, 15:31)

5

onsdag, 29. december 2004, 15:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af zweb.dk
1. Åben msn

2. Under Funktioner

4. Kan den finde den webcam der hvis den kan så vælge den der fra ved siden af skulle du meget gerne kunne se hvad den cam ser :P

så bare næste næste osv til den guide er færdig hmm hvis du nu har prøvet det siger du da bare til :D

har jeg prøvet der kommer ingen billede i den

6

onsdag, 29. december 2004, 15:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

Citeret

Oprindeligt indlæg af zweb.dk
1. Åben msn

2. Under Funktioner

har jeg prøvet der kommer ingen billede i den

Men du kan godt se dens navn der?

Har du prøvet windows messenger?

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "zweb.dk" (29.12.2004, 15:49)

7

onsdag, 29. december 2004, 15:47

kan godt se navnet på camaraet men der kommer ingen billede i det vindue der er oven over.

hvad er forskellen på msn og windows messenger

8

onsdag, 29. december 2004, 15:49

Citeret

kan godt se navnet på camaraet men der kommer ingen billede i det vindue der er oven over.

hvad er forskellen på msn og windows messenger

Ved ik men prøv lige :T

ps der er vel ik 2 cam du kan vælige i mellem ??

hvis det er så prøv nr.2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "zweb.dk" (29.12.2004, 15:51)

9

onsdag, 29. december 2004, 15:54

Mener der kun kan være billede i et vindue af gangen, så hvis du har softwaren fra creative åben, så prøv at luk det :)

10

onsdag, 29. december 2004, 15:55

hehe det virker der kommer bare ikke billede i den der fine guide men i selve msn virker det.

takker

11

onsdag, 29. december 2004, 15:58

Citeret

hehe det virker der kommer bare ikke billede i den der fine guide men i selve msn virker det.

takker

så lidt :T

12

onsdag, 29. december 2004, 16:11

Usb stikket til camet sidder det i en af de usb slots på mobo eller en "barcket" dem der sidder i "bracket" kan ikke altid tage cams ir og blåtand;)

Your pony died because it wasn't pretty enough

13

onsdag, 29. december 2004, 16:23

Problemet er vidst løst, men ville nu alligevel lige øse ud af min webcam erfaring ;) :P :T

Mit gamel webcam, også et Creative, viste 2 "forskellige" webcams i MSN, og det var kun den ene af dem der duede :-(

Den indstilling fandt jeg her:

Funktioner -> webcamindstillinger -> kamera valg

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.