LORT:BFME problemer.

  • Ja, jeg fik Lord of the rings: Battle for middle earth i Julegave. Men hver gang jeg prøver at spille det, siger den noget med at den har detected emulations programmer, og at jeg skal deaktivere dem. Derfor prøvede jeg så med en crack (Er det ikke lovligt?) :boxed: , men der kommer stadig det samme. Bruger det nyeste daemontools (3.47) og alle settings er sat til, men spillet opdager det staddig. Deamontools er det eneste emulationsprogram jeg har. Cracken er en .mds fil, så den skal jo mountes. Sp kan ikke lukke emulatoren, for så kan jeg ikke cracke det jo.


    Nogle der har samme problem, eller har en løsning? (Har prøvet med en game.dat fil, men der kan man ikk spille multiplayer. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Ja, jeg fik Lord of the rings: Battle for middle earth i Julegave. Men hver gang jeg prøver at spille det, siger den noget med at den har detected emulations programmer, og at jeg skal deaktivere dem. Derfor prøvede jeg så med en crack (Er det ikke lovligt?) :boxed: , men der kommer stadig det samme. Bruger det nyeste daemontools (3.47) og alle settings er sat til, men spillet opdager det staddig. Deamontools er det eneste emulationsprogram jeg har. Cracken er en .mds fil, så den skal jo mountes. Sp kan ikke lukke emulatoren, for så kan jeg ikke cracke det jo.


    Nogle der har samme problem, eller har en løsning? (Har prøvet med en game.dat fil, men der kan man ikk spille multiplayer. :rolleyes:


    jeg ved du kan med et andet emulations program.. men altså det er ikke ulovligt at no cd crack hvis du har originalen :D det hva jeg har læst mig til
    men jeg har ikke oplevet nogle problemer med de der ting som folk siger med at windows har opdaget et emuleriings program.. nevah set det :D heheh men jeg skriver lige hvis jeg finder ud af hva det andet Emulerings program hedder :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Takker. Synes bare at det er weird at jeg har originalen, men fejlen kommer stadig. Jeg har da et screenshot :)


    Det er hvad der kommer:


    jamen er det når du bare køre med cd'en i din dvd??? fordi hvis det er det.. så prøv at luk Daemon tool og så kør det :d eller hvis det ikke er så leder jeg lige videre :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Det kommer når jeg kører den med CD'en. Bagefter prøvede jeg at lave en BIN-fil (Men har lige fundet ud af at det er blevet til en Alcohol Image Fil :S) Whatever. Havde alcohol 120% men slettede det. Ved ikke hvad jeg ska gøre :S


    installere alcohol 120% igen og prøv med deT?? ellers prøv at lave det om til en normal bind fil? :d og så mount det igen??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Hmm, skal jeg så til at lave en helt ny fil? Kan jeg ikke bare lave alcohol-filen om til en bin på en eller anden måde?


    så meget ved jeg ikke om det :D hehe :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Er det egentlig skrevet på coveret, at spillet ikke virker hvis man specielle programmer installeret?


    Dont know ... Men det virker nu fint her.


    Har selv Alkohol 120% installeret.


    Har dog hentet en NO-CD på GameCopyWorld for blev sgu hurtigt træt af at enten skulle bruge DVD´en eller mounte et "image" ...

  • Hvorfor lukker du ikke bare for Daemon tools og spiller det fra drevet ? Det må da være det nemmeste - tænk lige på hvor meget tid du har brugt på det allerede nu. ;) Bare et forslag.
    Edit: eller som Grill skriver. Install -> nocd crack=vupti. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Hvorfor lukker du ikke bare for Daemon tools og spiller det fra cd'en ? Det må da være det nemmeste - tænk lige på hvor meget tid du har brugt på det allerede nu. ;) Bare et forslag.


    det var også det jeg sagde til ham :D hehe


    men altså jeg forstår ham godt. jeg hader også cd'er skal ud og ind hele tiden :P

  • undskyld for lidt OT, men jeg har ogs[ et lille problem vedrørende det spil her. der er desværre ikke noget DVD drev i min fars comp og da jeg er temmelig utålmodig vil jeg meget gerne prøve det NU! min fars bærbare har dog, og da vi har et lille netværk kan jeg jo bare lægge hele skidtet over på den her og installerer det herfra.. men jeg kan jo ikke sætte DVD'en i da det er et CD-drev, aka kan jeg ikke spille det. jeg skal så have sådan et crack tingeling det. hvor kan jeg få fat i det? har prøvet at lede efter det, men uden held. er der nogen der vil være så flinke og vise mig hvor jeg kan få fat i det :D

  • Bare lige som info:
    F.eks. kan CloneCD også give den "fejl"
    Far Cry kommer med samme besked, når CloneCD er installeret.
    Synes det er noget værre fusk. :rolleyes: