Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 27. december 2004, 00:10

Har et problem med at aktiver min beta version of World of warcraft, har hentet det men skal aktiver det på ders hjemmeside (www.wow-europe.com) med er ikke så stiv i eng. så kan ikke finde der vår det skal aktiver det

HJÆÆÆÆLP

2

mandag, 27. december 2004, 00:30

Betaen (final beta) er ikke gået endnu, følg med på wow-europe.com for yderligere information.

Betaen er sat (fra Blizzards side) til at starte i slutningen af december/starten af januar.

3

mandag, 27. december 2004, 01:08

derudover er, imod deres egen forventet, forummet bla ned så der kommer sikkert en undskyldning om at betaen er ydeligere forsinket

One Step, One thought, but only One Life

Bærbar

4

mandag, 27. december 2004, 01:11

Er det final beta eller closed beta?

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

5

mandag, 27. december 2004, 11:50

det er final beta

6

mandag, 27. december 2004, 12:21

flot at dem på www.wowi.dk har været så smarte at udgive den downloader nu tror alle at de kan spille med det samme fordi de kan downloade det.

:lame:

Cisco Certified Network Associate — CCNA

7

mandag, 27. december 2004, 12:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
flot at dem på www.wowi.dk har været så smarte at udgive den downloader nu tror alle at de kan spille med det samme fordi de kan downloade det.

:lame:

folk må vel også gerne tænke lidt selv. :]

8

mandag, 27. december 2004, 13:24

ikke endu en post :P haha

men jo det er latterligt at de sætter den til rådighed og ikke fortæller folk at den ikke er udkommet. men altså som avartar siger.. de må tænke lidt selv

og btw, jeg forventer ikke noget af blizzard andet end at det kommer ud til januar.. andet forventer jeg sku ikke, de snakker og snakker og intet sker.. SKOD :P

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

9

mandag, 27. december 2004, 14:18

*venter på surt indlæg af Bentzin*

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

10

mandag, 27. december 2004, 14:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af r3ptile

til gengæld forstår jeg godt bentzin :D

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

11

tirsdag, 28. december 2004, 00:09

folk har da lov til at spørge, hvis de ikke har informationen....

One Step, One thought, but only One Life

Bærbar

12

tirsdag, 28. december 2004, 18:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af r3ptile

LOL

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.