HEEELP :) er her ik en programør eller noget der omkring

  • jeg har http://www.wow-trc.com som er en Guild side for world of warcraft men jeg vi vil også gerne prøve at få den med som WoW Fansite.


    men jeg står og mangler en der kan finde ud af det programerings ting der :) så som html koder, mysgl, php osv :)


    er her ikke en der kan alle eller bare en af de ting som kunne tænke sing at hjælpe til :)
    smider gerne jeres navn og website eller noget op hvis i vil have det. :)
    og det er ikke noget der tager hele dagen, bare en time her og der når i ikke ved hva i skal lave.


    :) håber der er en eller flere der ude der kan hjælpe, giv mig et PM her eller på msn denully@gmail.com, eller mail mig på samme adresse.


    Takker og God Jul og Godt Nyt År

  • Et lille råd!
    Hvis du har brugere der sidder med internetforbindelse lavere end 256 burde du nok lave dit top-logo mindre!
    Hvis en person sidder med et 56K modem vil det tage ham rundt regnet 1 min bare at loade dit top-billede!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Et lille råd!
    Hvis du har brugere der sidder med internetforbindelse lavere end 256 burde du nok lave dit top-logo mindre!
    Hvis en person sidder med et 56K modem vil det tage ham rundt regnet 1 min bare at loade dit top-billede!


    vil jeg give dig ret i.. behøver ik være mindre bare gemmes i en dårligere kvalitet.. f.eks 8 i photoshop.. du kan alligevel ik se forskel på 12 og 8..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    vil jeg give dig ret i.. behøver ik være mindre bare gemmes i en dårligere kvalitet.. f.eks 8 i photoshop.. du kan alligevel ik se forskel på 12 og 8..


    Hmm med "Mindre" mente jeg nu også den båndbreddeslugende størrelse :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Et lille råd!
    Hvis du har brugere der sidder med internetforbindelse lavere end 256 burde du nok lave dit top-logo mindre!
    Hvis en person sidder med et 56K modem vil det tage ham rundt regnet 1 min bare at loade dit top-billede!


    Enig.. 356 KB er lige i overkanten for et logo.. :)


    [Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/logo.JPG%5B2%5D]


    Det er jo ikke fordi der er den vilde forskel..
    Er måske lidt lysere.. Men det kan jo også indstilles..
    Fylder 48,8 KB nu.. ;)

  • nice :)


    jo nu tænkte jeg sådan set slet ik over 56k :p
    regnede ikke med at folk stadig brugte den slags
    og slet ik hvis de var interreseret i wow :p


    men tak for tippet og B. tak for at lave arbejdet for mig hehe har lige geninstalleret så jeg havde ikke Photoshop installeret endnu.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    nice :)


    jo nu tænkte jeg sådan set slet ik over 56k :p
    regnede ikke med at folk stadig brugte den slags
    og slet ik hvis de var interreseret i wow :p


    men tak for tippet og B. tak for at lave arbejdet for mig hehe har lige geninstalleret så jeg havde ikke Photoshop installeret endnu.


    Tror nu også at det er de færreste der sidder med 56K. Men så på et tidspunkt at gennemsnits hastigheden folk surfer med er på 512!
    Det er stadig 6 sek folk skal vente på at dit logo loader...så kommer det resterende af siden. Jeg gider personligt ikke sidde og vente 15-20 sek på en side loader, med mindre at den indeholder flash-effeckter og jeg får en preloader at glo på :D