Hvordan fjerner jeg dette her..?!

  • Jeg fik dette her på mit skrivebord da jeg tændte min com her til morges! det er noget anti-spyware som man kan hente MOD BETALING! men nu har jeg allerede et GRATIS (SpySweeper) så jeg behøver ikke noget udover at fjerne det skide reklame fra mit skrivebord!!! det irriterer mig gevaldigt! hvordan kan jeg fjerne det...?! har kørt igennem med mit antispy og virus men problemet er bare at det er en html-fil - help me!


    [Blocked Image: http://www.upit.dk/u/desktop_.JPG]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DiRtBaG
    Tsk Tsk ;)
    Cracks mappe i nederste venstre hjørne :))



    Det er vist det man kalder "ris til egen røøøøøøøøøøv" - hæ hæ - og hvor smart er det nu lige at poste sit "ulovlige" skrivebord hvor alle kan se det.... :roller: :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Det er vist det man kalder "ris til egen røøøøøøøøøøv" - hæ hæ - og hvor smart er det nu lige at poste sit "ulovlige" skrivebord hvor alle kan se det.... :roller: :roller:


    cracks er ikke ulovlige :roller: og daemon tools er heller ik..

  • Quote

    cracks er ikke ulovlige :roller: og daemon tools er heller ik..


    Get real - Du skal ikke bilde mig ind at han har den slags liggende kun til cd-cracks.. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Get real - Du skal ikke bilde mig ind at han har den slags liggende kun til cd-cracks.. :roller:


    jeg tror det heller ik.. men du ka ik komme og spille smart fordi du tror at det er ulovligt.. du ved jo ik hva der ligger i den mappe..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af defter
    Det er sku rigtigt nok det er ikke ulovligt .....


    Quote

    Oprindeligt indlæg af defter
    Men hvis du er smart så når du skal tag et screen shot og ikke gider at høre på folk siger det er ulovligt så smid dine programmer i nogle mapper heheheeh


    .. og nu hvor vi alle så fint brokker os, så vil jeg da også godt lige. Hvorfor poste 2 korte posts lige i træk, der findes jo edit-knap? :roller:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • nu vil jeg som det første sige:
    hvad har i gang i :D tjekke hans skrivebord i skulle sgu da bare ligger mærke til midten ikke andet.
    2. CRACKS er ikke ulovlige ( backup )
    3. Deamon tools er heller ikke ulovligt... ( backup cd )


    så til spørgsmålet :D


    jeg ville vælge at bruge programmet der hedder hijackthis.exe.. et meget smart program som kan fjerne hvad der starter op når du tænder din computer...
    ellers som der står tidligere lav en spyware scanning inden du begynder på det manuelle Hijackthis...

  • Jeg vil lige sige til mit forsvar, at jeg så det sjove i at se den mappe.Jeg mener at der bliver jo snakket om Warez og at det er forbudt. Derfor syntes jeg det var skægt at se en mappe der hedder Cracks.
    Thats all, no big deal.... right?

  • Jeg har sgu da også en mappe på skrivebordet der hedder crack.. der smider jeg alt muligt mærkeligt i..


    Samme som at sige til en der hedder Abdul: "STOP SELVMORDSAKTIVISTEN"


    Giver jo ikke mening.



    Dirtbag --> Du har fået svar på dit problem ikke? Det står i den tråd der er blevet linket til. Mit svar i den tråd kan du ikke bruge, da jeg dengang havde glemt at man ikke kunne gøre det. Men indlægget lige efter er brugbart og er det du skal bruge.


    Hvis du er uheldig, så har du fået en spyware du ikke kan slippe af med, og som jævnligt vil sætte den baggrund på.

  • Quote

    jeg tror det heller ik.. men du ka ik komme og spille smart fordi du tror at det er ulovligt.. du ved jo ik hva der ligger i den mappe.


    Ja nu er det sgutte dig der afgører hvad jeg kan eller skal - bortset fra det så klarer du det vist helt fint selv - det med at spille smart.. :roller: :roller:


    Btw: Så var der vist også et par " omkring ordet - men det så du vel heller ikke.. :T


  • Du kan ikke forvente alle kan læse/forstå din "ironi", for det kunne jeg sg ikke :]

  • Quote

    [i]


    Dirtbag --> Du har fået svar på dit problem ikke? Det står i den tråd der er blevet linket til. Mit svar i den tråd kan du ikke bruge, da jeg dengang havde glemt at man ikke kunne gøre det. Men indlægget lige efter er brugbart og er det du skal bruge.


    Hvis du er uheldig, så har du fået en spyware du ikke kan slippe af med, og som jævnligt vil sætte den baggrund på.


    Nu er det ikke mig der har spyware eller andet på min pc. Hvordan har du fået den opfattelse?
    BTW hvad er der galt i ironi, det her minder om en storm i et glas vand.

  • Quote

    Nu er det ikke mig der har spyware eller andet på min pc. Hvordan har du fået den opfattelse?
    BTW hvad er der galt i ironi, det her minder om en storm i et glas vand .


    U said it... ;)