mærkeligt farvet map i css???

  • Hva sker der for det her map?
    Det er fy_poolday i cs source, men der er noget galt...


    Og sådan er mange andre maps jeg d/l'er ps...bare ikk så meget...der er det kun nogen steder....


    Nogen der kan hjælpe mig?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Hva sker der for det her map?
    Det er fy_poolday i cs source, men der er noget galt...


    Og sådan er mange andre maps jeg d/l'er ps...bare ikk så meget...der er det kun nogen steder....


    Nogen der kan hjælpe mig?


    Ser da ud som om dit grafikkort er fucked..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Ser da ud som om dit grafikkort er fucked..


    Nej, jeg tror selv det er fordi maps'ne ikk bliver d/l'et rigtigt....


    Alle spil jeg har køre uden fejl...det kun maps i source ....


    Og det er ikk de "originale" maps som dust og italy osv, det kun nogen speciele....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Det er ænten textur fejl fra grafikkortets side (formentlig ikke når nu alt andet dur), eller også kan cs ikke loade texturene af mystiske årsager.


    BTW: Hvilken kvalitet er grafikken sat på i din grafik driver? Jeg fik nemlig sådanne artifacts da jeg kørte med ringeste kvali i driveren.

  • Jeg kører alt i højeste tror jeg....


    der er ikk AA på....


    og "vertikla sync" er disabled...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99


    Er der også tekstur fejl i de almindelige baner (Aztec osv)?


    Nej, som jeg siger i starten virker de originale baner helt som de skal....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    Det har vel ikke noget at gøre med at de maps kun er lavet til CS og at der findes andre lign. maps bare til CS : S?


    bare et fornuftigt gæt :D


    hmm du har faktisk en point der...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • jeg har også oplevet at maps kan blive farvede til tider


    gulvet i dust i "bygningen" blev lilla så hvis jeg går af serveren og på den igen,så er der ingenting.


    det er sket flere gange

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Ser da ud som om dit grafikkort er fucked..


    det er ingen fejl af hans grafikkort... det er de maps der bliver tilføjet som ikke stemmer overens med source...
    der er ikke noget at gøre ved det da det er maps som er lavet af andre end valve...... måske mulighed for det er Cs maps og ikke cs:source maps :D bare et gæt :D

  • Det kan heller ikke helt passe det med textures..


    For min stationære gør det samme med nogle baner, og min bærbare kører dem helt fint, og jeg har installeret den samme map-pack på begge 2..


    Det er lidt underligt.. :)