1

onsdag, 22. december 2004, 14:48

Hey hardwarebuddies

Sidder med mine nyindkøbte HOMM4 cd'er, det er selvfølgelig i sig selv en dejlig følelse. Men problemet er:
Jeg sætter disken i drevet og den spinner godt og læser den uden problemer. Jeg trykker på installer' knappen og den laver fejlen: _INS5576._MP.exe
Har læst lidt rundt omkring og det kan have noget at gøre med mit Win2k, men hva dælen er det for noget??

Del jeres viden

kys herfra

2

onsdag, 22. december 2004, 15:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phobbe
Hey hardwarebuddies

Sidder med mine nyindkøbte HOMM4 cd'er, det er selvfølgelig i sig selv en dejlig følelse. Men problemet er:
Jeg sætter disken i drevet og den spinner godt og læser den uden problemer. Jeg trykker på installer' knappen og den laver fejlen: _INS5576._MP.exe
Har læst lidt rundt omkring og det kan have noget at gøre med mit Win2k, men hva dælen er det for noget??

Del jeres viden

kys herfra

hørte at en af mne venner også har haft problemet på sin xp maskine... men ved ik hvad han gjorde men det virkede i hvert fald..

3

onsdag, 22. december 2004, 15:14

kan du så ikke spørge ham pænt om hvad han gjorde :] ?

4

onsdag, 22. december 2004, 15:25

Citeret

kan du så ikke spørge ham pænt om hvad han gjorde :] ?

Jeg sender dig lige en pm på et tidspunkt idag hvor det står... han er ik online lige nu;)

5

onsdag, 22. december 2004, 18:18

Nogen der ved hvor jeg kan finde drivere til det her CDrom drev?(her snakker vi et præcist link)

COMPAQ DVD-ROM SD-612B
ell.
LG CD-RW CED-8080B

på forhånd tak

6

onsdag, 22. december 2004, 19:12

Citeret

Nogen der ved hvor jeg kan finde drivere til det her CDrom drev?(her snakker vi et præcist link)

COMPAQ DVD-ROM SD-612B
ell.
LG CD-RW CED-8080B

på forhånd tak

baaah han siger han ikke kan huske det ... :rolleyes:

men ang drivere... 2sekunder på google.. du skal være rigistreret (men det er dog gratis;))
http://www.cdrom-drivers.com/drivers/129/129627.htm

7

onsdag, 22. december 2004, 21:20

Har du prøvet at patche spillet, da spillet jo er gammelt, fra 2002 så vidt jeg husker og dengang havde man jo ikke de drivere og drirect x versioner som idag, prøv at patche spillet til den nyeste version.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.