Piratgruppen i messenger 7.0 ???

  • Er der noget hved det, har hørt det af en ven, han siger at de sammen arbejder med messenger om af de kan se/rode på vores pc'er igennem den nye v7.0..


    Hvis det er rigtigt, kan man så bare slette den og installere den gamle 6.2 igen, eller er de også der ???


    Jeg vil sq ik have at de ligger og roder i mine tekst filer..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Er der noget hved det, har hørt det af en ven, han siger at de sammen arbejder med messenger om af de kan se/rode på vores pc'er igennem den nye v7.0..


    Hvis det er rigtigt, kan man så bare slette den og installere den gamle 6.2 igen, eller er de også der ???


    Jeg vil sq ik have at de ligger og roder i mine tekst filer..


    Du skal ikke regne med at APG får lov til at rode i din privat computer - bemærk: PRIVAT. Det er jo ulovlig indtrægning, medmindre selvfølgelig det står i aftalen når du installere MSN Messenger 7.0, men jeg tvivler kraftigt på at Microsoft vil tillade en flok latterlige advokater at rode i deres kunders computer...

  • Microsoft har da givet sig selv lov til at ændre i brugernes filer. For at kunne slette ulovligt musik. Var vist engang med Media Player 9 eller sådan noget.

  • Bare rolig, hvis der bliver ulovlig indtrængning, eller overvåget på folk private computere, ville du ikke kunne nå at tælle til 5, før Microsoft og A P G var sagsøgt røven ud af bukserne

  • når jeg lukker messenger er der satdig en proces i " windos jobliste " der stadig kører som heder msmsgs.exe den lukker ikke kun når jeg selv gør det..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin
    Microsoft = stor international virksomhed
    APG = lille privat dansk forening


    Så nej selvfølgelig kan APG ikke det! Hvem har bildt dig det ind?


    Noget han havede læst på nettet..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    når jeg lukker messenger er der satdig en proces i " windos jobliste " der stadig kører som heder msmsgs.exe den lukker ikke kun når jeg selv gør det..


    Jeg tror det er fordi du kører med den Messenger der er med i windos og msn 6,2 eller hvad du nu bruger. slet den der er med i windos

    Packard Bell Laptop
    AMD TURION 64 2X TL50
    2GB DDR2 / 160 GB DISK
    15,4" WXGA SKÆRM
    ATI RADEON X2400
    DVD BRÆNDER
    INTEGRERET WEBCAM
    VISTA HOME PREMIUM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ttrekker


    Jeg tror det er fordi du kører med den Messenger der er med i windos og msn 6,2 eller hvad du nu bruger. slet den der er med i windos


    Den er fjernet for længst, det er kun når jeg åbner messenger 7.0 og lukker den igen.. så er den der stadig..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Jorden vil gå under om mindre end tre timer, send derfor straks alle dine penge til mig.


    Åh nej!? Hvad er dit konto nummer?!?!??!


    Og hvad vil du bruge pengene til, når jorden nu går under om.. ca. 2 timer!?

  • Spywar er ulovlig i Danmark.....


    Hvem har så et problem...
    Dig der har lidt warz eller M$
    som at benytede sig af at putte spyware
    i et program som bliver brugt af et par mio.
    bruger verden over?

    OS: Gentoo Linux, Solaris 10 og FreeBSD (Lidt Win til skole brug)
    Ino AT unifox.org

  • hehe fandt ud af der er spyware i en ren installation af xp.....suk mand bliver ikke overrasket af ms mere.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hehe fandt ud af der er spyware i en ren installation af xp.....suk mand bliver ikke overrasket af ms mere.....


    du skal sakm heller ikke blive overrasket, for det behøves jo IKKE at være spyware bare fordi at den finder noget, den kan jo sagtens finde regkeys som kan et eller andet, som adaware f.eks. finder...


    det behøves ikke være spyware. :)



    og til tråden.


    og alle de folk som ikke tør sende ting over msn, tag lige og tænk jer om inden i freaker ud over alt det der antipirat pis, tror i selv at man ikke må snakke om warez over msn, at antipiratgruppen holder øje med de milliarder af beskeder der bliver sendt om dagen her i landet ?


    og skal de også tjekke alle de mange tusinde filer igennem som vi sender?


    og at ms giver antipiratgruppen lov til at få adgang til vores computer? .. tror jeg næppe.
    for så bryder de jo et hav af love, fordi at de bryder privatlivets fred.
    og tjekker vores filer, dvs. at de så skal sidde og høre hver eneste mp3 igennem, og så skal de jo liige finde ud af om vi faktisk har det album på cd liggende, og det samme med dvd's. huha godt det ikker mig de arbejder for antipiratgruppen, damn de må have nogen lange arbejdsdage. se f.eks. kazaa der er ca. 1 pb. delt, efter hva de selv siger, det er hvad man regner med at der ligger af warez på computere rundt om i danmark. ca. det vil sige at antipirat gruppen skal downloade 1024 terabyte, som igen er 1048576 gb, hvis vi nu bare siger at de sidder på en 100 mbit forbindelse. på den forbindelse kan de hente 12,5 mb i sekundet, det er 45 gb i timen. kan i se hvor jeg vil hen. det kommer til at tage meget meget meget lang tid for dem hvis de skal tjekke alles computere. :)


    Lige som det sidste.


    Når i hører sådan noget, så tag det lige med et gran salt. Og tænk jer lige en extra gang om inden i tror alt muligt.
    :)



    EDIT: til mine beregninger oven for, det forudsætter jo at folk har 100 mbit i upload. :) .. hvor man i dk har et snit på 512 tror jeg nok ;P ... så kan i jo lige dividere alle tallene med 20 *G*

  • "Den der intet satser, vinder intet"..


    Hvis du samligner warez med hælervare, så ved du nok os hvad du skal gøre for ik at blive opdaget.. (medmindre du ikke ved det.. og det er jo så bare surt for dig)


    Den her tråd burde aldrig være startet da der bliver opfordret til warez og det tror jeg ik admins er glade for (jeg er heller ik).


    Jeg håber du bliver kontaktet personligt af antipiratgruppen, bliver afpresset, er deres slaver for altid!


    Det jeg vil sige er at hvis du ik ved hvad du laver så burde du nok lade være.. Det er så nemt at overvurdere sine evner, men det kræver selvfølgelig noget erfaring og lidt intelligens at finde ud af hvor man står..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB


  • Kan ikke se pointen af dit indlæg.. Nævner Meinder warez?


    Og tag dog og drop den barnlige attitude..:
    Jeg håber du bliver kontaktet personligt af antipiratgruppen, bliver afpresset, er deres slaver for altid!


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe
    Bare rolig, hvis der bliver ulovlig indtrængning, eller overvåget på folk private computere, ville du ikke kunne nå at tælle til 5, før Microsoft og A P G var sagsøgt røven ud af bukserne


    Med mindre der står noget andet i EULA´en som du accepterer når du installerer programmet.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Men det er ikke ulovligt hvis man har sagt ja til at acceptere det i det de skriver.


    Damn, du havde allerede svaret, jeg fik ikke lige læst tråden igennem før jeg skrev mit svar :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr