NFSU 2 crasher :-s

  • hjælp!!


    Er der andre der har oplevet at NFSU 2 crasher tit??


    Har prøvet at hente den patch der er til det, virkede ikke! :-( Har afinstalleret, og geninstalleret, virkede heller ikke! :-( Har prøvet med andre drivere til GFX, virkede heller ikke! :-( Har prøvet at køre GFX ved std. clock, virkede heller ikke! :-(


    Nogen der har nogle forslag??


  • Bruger du NO-CD crack?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    spiller du med NO CD crack?


    hvis du gør er det derfor....


    aaah passer ik helt .. bruger patch 1.1 og no-cd crack og mit er aldrig crashet..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    aaah passer ik helt .. bruger patch 1.1 og no-cd crack og mit er aldrig crashet..


    Jeg bruger også patch 1.1 og mit crasher engang imellem....nogen gange TIT og andre gange ka man spille 10 løb eller noget...


    Men får snart min originale tilbage hehe..

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    hvordan crasher??
    går det i stå??


    Er det mig du mener?


    Det sker når der kommer en "loading" skærm..... og de kommer jo tit...så blir den bare ved med at vise det billede...og der sker intet....har ladet den stå i 10min. uden noget nyt.


    Så der går jeg bare ud i joblisten og lukker spillet, og starter op igen :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • ok ;) min crasher på en anden måde så ;) min går fuldstændig kold... lige meget om jeg kører eller hvad jeg gør...

  • Mit spil crasher bare, går ud og windows fortæller at speed2 har lavet en fejl :-s


    Tror at det enten er pga mit RAID 0 setup, men håber det ikk' :-s elelr pga mit cd-rom drev spiner ned efter et stykke tid :-s

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    Jeg har for en gangs skyld oplevet at mit IKKE crasher :D


    Har du prøvet at opdatere?? min virker åbenbart bedre efter...


    Så godt lige din anden tråd om emnet :D Men hvad er det præcist man skal gøre??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen


    Så godt lige din anden tråd om emnet :D Men hvad er det præcist man skal gøre??



    Det jeg gjorde var:


    Jeg hentede patchen fra EA ned... så kopirede jeg min genvej ind i NFSU2 folderen... så patchede jeg og så kopirede jeg bare patchen ud igen ;) den har ik crashet siden ;)

  • Lyder som et irriterende problem - Der er ikke noget værre end ikke at kunne spille et spil man har glædet sig til, og så driller det


    Jeg siger ikke at det er løsningen, men hvis jeg avr dig, så havde jeg givet hele spanden en omgang virusscanning, hvis du ikke har noget særlig grundigt, så kan du scanne via Panda's Online virus scanner


    Derudover er det en rigtig god ide, jævnligt at rydde op i sin computer vha. funktionerne 'Diskfragmentering' og 'Diskoprydning'


    Bare et par gode råd i det hele taget ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    Det jeg gjorde var:


    Jeg hentede patchen fra EA ned... så kopirede jeg min genvej ind i NFSU2 folderen... så patchede jeg og så kopirede jeg bare patchen ud igen ;) den har ik crashet siden ;)


    Kopiere patchen ud igen??

  • Hehe, det opfører sig også lidt spøjst her hos mig. Hver gang jeg smider cd'en i starter det op af sig selv, og når det kommer til load screenen med hende silden, hopper det ud på skrivebordet..... Og det er med patch 1.1.


    Så klikker jeg på genvejen på skrivebordet og så starter det op, hver gang, uden problemer :dots:


    Ellers crasher det ikke. Weird.....

    E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

    Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

    3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

    3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938