Hvad gør man hvis et spil crasher til desktop...?

  • ja, hvad er løsningen..?


    jeg spiller Sacred og pludselig crasher den. Why? i don´t fucking know! nogen der har en idé..?


    NOTE! har skrevet på forumet om mit problem, har prøvet at køre spillet på alle grafik-niveauer og formateret HD, opdateret til det nyeste, spiller på single player, osv osv...intet der kunne tyde på at det er noget galt...


    HELP MEEEEE!!!!:ohmy:


  • Har skrevet til dig før at det er en fejl i spillet. Det er IKKE dit HW der er noget galt med.. Ascaron (dem der laver det), har problemer med deres grafikmotor, derfor crasher den til desktop.. Ingen af de patches der er kommet, hjælper - save tit, og ha tålmodighed!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Har skrevet til dig før at det er en fejl i spillet. Det er IKKE dit HW der er noget galt med.. Ascaron (dem der laver det), har problemer med deres grafikmotor, derfor crasher den til desktop.. Ingen af de patches der er kommet, hjælper - save tit, og ha tålmodighed!


    det gør jeg ogs. jeg tænkte bare på om nogen af jer havde nogen idéer om hvad jeg kunne gøre for at forhindre den i at crashe til desktop...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light


    det gør jeg ogs. jeg tænkte bare på om nogen af jer havde nogen idéer om hvad jeg kunne gøre for at forhindre den i at crashe til desktop...


    som Astrocity siger er der kun en ting at gør


    save tit
    og vente på spil fabrikanten tager sig samen og kommer med en patch der virker.


    det er desværre et stort problem med mange spil at de kommer ud før de er helt færdig testet.


    og os brugere er så dumme vi finder os i det.


    ville nogle finde sig i at købe at købe en radio der kun kan tage p1 til der kom en patch , nej vel