GTA: San Andreas

  • Så fik jeg sku taget mig sammen til at få købt GTA: San Andreas. Har lige været nede i Elgiganten og hente herligheden.


    Kunne simpelthen ikke vente til Juni med PC-versionen. Så jeg bytte min Xbox for en PS2 med en kammerat, og købte GTA:SA dertil istedet.


    Så i aften skal der games til tommelfingrene bløder :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Så fik jeg sku taget mig sammen til at få købt GTA: San Andreas. Har lige været nede i Elgiganten og hente herligheden.


    Kunne simpelthen ikke vente til Juni med PC-versionen. Så jeg bytte min Xbox for en PS2 med en kammerat, og købte GTA:SA dertil istedet.


    Så i aften skal der games til tommelfingrene bløder :clap:


    hehe cool nok :D Går og overvejer om jeg ska sælge min PS2 med et par spil til hehe, bruger den alligevel aldrig :boxed:

  • Du kommer ik til at fortryde det ;) købte en ps2 og san andreas på udgivelses dagen. ku heller ikk vente. og de næste mange timer sad jeg foran TVet konstant! man finder heeele tiden nye ting at tage sig til :P fuck det lækkertt.. ærger mig over jeg allerede har gennemført det. men er stadig kun på 70% så der er MASSER små xtra misioner at lave :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Du kommer ik til at fortryde det ;) købte en ps2 og san andreas på udgivelses dagen. ku heller ikk vente. og de næste mange timer sad jeg foran TVet konstant! man finder heeele tiden nye ting at tage sig til :P fuck det lækkertt.. ærger mig over jeg allerede har gennemført det. men er stadig kun på 70% så der er MASSER små xtra misioner at lave :P


    Glæder mig fuldstændig sygt! kors, der er lang tid til fyraften :roller: :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    hehe cool nok :D Går og overvejer om jeg ska sælge min PS2 med et par spil til hehe, bruger den alligevel aldrig :boxed:


    Køb dog GTA:SA :D Eller... hvis det er noget du selvf. gider game :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Køb dog GTA:SA :D Eller... hvis det er noget du selvf. gider game :)


    selvfølgelig gør jeg det.. elsker gta :D især vice city, noget af det sjoveste :D:D Men gider ik rigtig give så mange penge for et spil :rolleyes: hellere vente til det kommer til PC :P der er det ik så dyrt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    selvfølgelig gør jeg det.. elsker gta :D især vice city, noget af det sjoveste :D:D Men gider ik rigtig give så mange penge for et spil :rolleyes: hellere vente til det kommer til PC :P der er det ik så dyrt..


    Jeg tænkte det samme, lige indtil jeg hørte at det først kommer om et halvt år. SÅ lang tid gider jeg alligevel ikke vente :P

  • Jeg tog også pengene ud af pungen med lukkede øjne ;) Det er en del penge ja.. men engang imellem MÅ man jo overgi sig :P tror faktisk jeg vil ud og flyve i min jet nu, og springe ud med faldskærm over Mount chiliad, og ta en cykeltur deroppe :P SES :))

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Kommer det virkelig først i Juni til PC? Det er sq da mærkeligt! Så lang tid efter plejer PC da ikke at være mht. udgivelserne :dots:


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Kommer det virkelig først i Juni til PC? Det er sq da mærkeligt! Så lang tid efter plejer PC da ikke at være mht. udgivelserne :dots:


    jo mht gta serien.. total skod :roller:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Ja det er virkelig så blæret at man kan springe ud med faldskærm


    Jeg har selv lige købt en af de nye playstation´s!


    Overvejer at købe GTA San Andreas..! Er det pengene værd? Kan få det til 300 kr!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    Jeg har selv lige købt en af de nye playstation´s!


    Overvejer at købe GTA San Andreas..! Er det pengene værd? Kan få det til 300 kr!


    HELT klart! og til 300! så var jeg hoppet ud af døren efter det MED det samme :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • jeg synes PC versionerne er røv dårlige.. PS2´ern kan ikke så meget og det ser man på bilerne som popper op fra ingenting eller forsvinder i samme sek hvis man lige kigger den anden vej og tilbage igen. Dette er helt ok på en konsol men til PC!! NEJ! Det er dårlige konvateringer. jeg vil nok spille det når det kommer til PC da jeg ikke har en PS2 men det bliver uden tvivl med forbehold. Det vil til evig tid irritere mig de ikke laver ordenlige konvateringer. :)

  • Jeg købte spillet for en kammerat og gav ham det i torsdags. Jeg har ikke set ham siden...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Digital Enemy
    jeg synes PC versionerne er røv dårlige.. PS2´ern kan ikke så meget og det ser man på bilerne som popper op fra ingenting eller forsvinder i samme sek hvis man lige kigger den anden vej og tilbage igen. Dette er helt ok på en konsol men til PC!! NEJ! Det er dårlige konvateringer. jeg vil nok spille det når det kommer til PC da jeg ikke har en PS2 men det bliver uden tvivl med forbehold. Det vil til evig tid irritere mig de ikke laver ordenlige konvateringer. :)


    Ja sådan var det med vice city.. det er ikk sådan med san andreas.. kun meeeget lidt.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Jeg købte spillet for en kammerat og gav ham det i torsdags. Jeg har ikke set ham siden...


    LOL :T

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • OC dog:
    Jeg synes da helt klart du skal købe det
    det er virkelig for fedt, det eneste dårlige
    er grafikken.. den er ikke forbedret særlig meget
    i forhold til Vice City
    men ellers et af de vildeste spil efter min mening

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • men ellers er det vildt fedt
    kan godt lide det der med at man kan
    "gejle" bilerne... de kan blive rigtig fede :)
    og komme til de der Low-Rider Hydraulik konkurenccer
    hvor man skal "bumpe" op og ned til musikken

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com