Underground 2 film

  • Hehe.. Har lige unlocket en Skyline nu :P og så sku den lige testes med manual gear. OMFG den er hidsig!! koger i 6 gear!



    http://www.carstone.dk/skyline2.wmv


    Hvis i ka, så film jeres biler :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Brugte Fraps.. Og måtte skrue helt ned for alle detaljer osv i spillet, for at det ikk sku lagge da jeg optog..



    Jeg satte manual gear til :) og holdte bremsen i bund og speederen i bund :P heheheh!

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Carstone ().

  • Hvordan i alverden laver du sådan en koger?? Ska man være i manuelt gear skifte eller?
    Edit: For langsomt :)


    Det ser nu sprødt ud :) Er stadig kun lige lidt efter man unlocker Jackson Harbor eller hva det (Det næst-nederste på kortet)


    Fik li lyst til at gejle en Hummer:
    [Blocked Image: http://www.upit.dk/u/Hummer%20Gejl%202.PNG]
    1280x960 billede os Hummer: http://www.upit.dk/u/Hummer%20gejl.PNG


    Min almindelige øse:
    [Blocked Image: http://www.upit.dk/u/Hyundai%20Gejl.png]

  • Omg nogle nice biler :P Du har også et niceren grafikkort ka jeg se :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Har kørt med manual gear hele tiden, det er sq da det der er sjovest :D Men ja skyline er ond, men der er også dem der er lige så ond. F.eks golf hvis den er totalt tunet :D

  • DEt er fedt nok lavet, men du burde ikke kunne køre videre bagefter! :D der ville stå cylindere ud af motorhjelmen! :)) selv i 1'eren fik man jo blown engine hvis man i nissan skyline fik for mange rpm, ved ikke hvorfor det ikke skete nu ??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    lol nogle kedelige biler? kun 4-5 stjerner? Trist... btw jeg kan køre med 1600*1200 med alt på .. Så køb et X800XT gfx kort .. så kører det for dig.. :T


    Fuck da hvor høj visual rating ens bil har, hvis man selv er godt tilfreds med hvordan den ser ud. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Hvilken knap skifter man egentlig manuelt gear på? Har spillet med rat, men er gået over til piletaster da det er lettere.


    Så skal lige sættes ind i det :P


    Hvad er tastaturopsætningen?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Hvilken knap skifter man egentlig manuelt gear på? Har spillet med rat, men er gået over til piletaster da det er lettere.


    Så skal lige sættes ind i det :P


    Hvad er tastaturopsætningen?


    jeg spiller med:


    Q - skift ned
    W - Skift op
    E - NOS
    R - Reset bil
    D - Look back
    M - Map
    Tab - SMS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Fuck da hvor høj visual rating ens bil har, hvis man selv er godt tilfreds med hvordan den ser ud. ;)


    Nemlig !


    hvis man skal op og have 10 stjerner, skal der klistres så meget bras på ens stakkels bil, at det er lige før vægtafgiften skal gøres op igen :) Ser iøvrigt også elendigt ud med alt det jank. Kan bedre lide det stilrene.


    Har en dæææjlig Mustang 2005. Spillet ligger desværre på den stationære, så det må lige vente til den kommer op at køre.


  • smækker også kun alt det bras på engang, for at komme videre, ellers plejer de og ligge på omkring 7 og mange gange er der ikke vinyl eller noget på, bare et par fede fælge og nogen lækre skørter, spoiler, hood, roof scoop og det er sådan set det.. også alt det gejl indeni man ik kan se :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    smækker også kun alt det bras på engang, for at komme videre, ellers plejer de og ligge på omkring 7 og mange gange er der ikke vinyl eller noget på, bare et par fede fælge og nogen lækre skørter, spoiler, hood, roof scoop og det er sådan set det.. også alt det gejl indeni man ik kan se :P


    Også her.. SUPER lækker bil! :evil:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Hey er også begyndt at spille NFSU2 (startede i går) så synes da lige i skal se min bil http://www.upit.dk/u/(2)bil.jpg


    nogen der har en ide til hvordan jeg kan gøre den maks fed?

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Hey er også begyndt at spille NFSU2 (startede i går) så synes da lige i skal se min bil :T http://www.upit.dk/u/(2)bil.jpg


    nogen der har en ide til hvordan jeg kan gøre den maks fed? :P

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro