online remote @ hp

  • yeapper...


    Nu står jeg her i den situation at når jeg sidder på skolen, så vil jeg godt have adgang til min spand der hjemme - men problemet er at de elendige admins har sat en proxy op, og lige meget hvilken proxybypass jeg bruger, så kan jeg ved gud ikke komme igennem det lort, så nu vil jeg købe et af de der programmer til at remote ens computer igennem en hjemme side. altså skriver http://www.flexq.hjemmesideudgiver.dk og så bare skal logge ind og så remote igennem det vindue... så må det jo gå igennem port 80 ... og jeg slipper for bøvlet med proxyen... :D


    nogen der har nogle ideer om hvad jeg kan bruge her ? ...

  • er det her noget du kan bruge??


    http://www.astalavista.com/ind…tion=dir&cmd=file&id=1458



    Guptachar is a remote administration tool. This means that once you install Guptachar on computer A, you can control computer A from any computer B provided that both computer A and computer B are on the same IP based network like the Internet. Guptachar also differs from most remote administration tools in one respect. It does not require its own client. This is because Guptachar runs as a web server. So once you've installed Guptachar on Computer A, all you need on Computer B is a web browser. Guptachar has various features which allow you to administer the remote computer (aka Computer A) like browsing files, uploading files, executing programs, logging keys, shutting down and restarting, etc.


  • hmm... jeg har siddet og leget med det, der er åbnet port, og det hele, og når jeg så skal skrive username og passw. så siger den acces denied, nogen ide om hvorfor ?

  • VNC har webserver kørene via noget java.... Prøblemet er nok at den IKKE køre via port 80.... Men det kan laves om.... Ved ikke om det virker men skal da prøves.......

    OS: Gentoo Linux, Solaris 10 og FreeBSD (Lidt Win til skole brug)
    Ino AT unifox.org

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ino
    VNC har webserver kørene via noget java.... Prøblemet er nok at den IKKE køre via port 80.... Men det kan laves om.... Ved ikke om det virker men skal da prøves.......



    Det virker perfekt... bruger det ofte til at styre min hjemmecomp. fra arbejde. ;)



    Edit: Altså både GUI og Web-baseret...