• Quote

    Oprindeligt indlæg af elution_
    ja, men der står man kan downloade det nu.. og det kan jeg ikke finde ud af hvordan man gør...
    .


    der er ingen grundt til at downloade det nu... final beta kommer først sidst december / midt januar afaik... hele spille skulle komme sidst i januar... men da de lige har udskudt beta'en lidt endnu kan det jo værer at de også udskyder det ? :(


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • folk folk folk.... undersøg INDEN i skriver!!!


    Evilbone... den der client BLIVER den FINAL ... der kommer ingen inden Final beta er STARTET... så den kan LET bruges NÅR den STARTER!


    ^Genzo^ Man kan da LET hente den, jeg har da i hvert fald 70% nede nu...


    http://www.wowi.dk der kan i hente blizzard download client.....


  • flot og hvor lovligt er det lige?


    mit net er gået i skod har hentet knap 33% på 24 timer ca. :(


  • Undersøg det dog selv, der er absolut ingen som ved om man kan bruge de installers som kan downloades nu til Final Beta, udover Blizzard. Vi håber det bare.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    flot og hvor lovligt er det lige?


    mit net er gået i skod har hentet knap 33% på 24 timer ca. :(



    OMFG, bliver nødt til at kalde dig n4p.... det er 100% lovligt... ellers ville blizzard jo nok ikke selv offentlig gører den vel................????????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SyZyGy^



    OMFG, bliver nødt til at kalde dig n4p.... det er 100% lovligt... ellers ville blizzard jo nok ikke selv offentlig gører den vel................????????


    HAR DE DET SPADE???


    de har offentlig gjort det for dem der er i closed beta


    Er du i closed beta? hvis ikke så luk med dine komentarer du ikke aner en pind om alle enhver kan jo hente betaen nu og det er jo ikke meningen

  • find da lige tonen over 6 år herinde.......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ja så skete det igen - endnu en gang sidder der nogle "hundhvalpe og bjæffer" af hinanden. Det er vist den 17. tråd inden for kort tid, hvor der bli'r "øffet" det samme pladder af gang på gang. "Wower" at påstå, at med det ævl nogle fyrer af, så er de "sgutte" store nok til at forstå ret meget af det de bøvler om. Bare se på trådens navn :rolleyes: - og første indlæg :rolleyes: + nogle af de andre. Kors i hytten. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Ja så skete det igen - endnu en gang sidder der nogle "hundhvalpe og bjæffer" af hinanden. Det er vist den 17. tråd inden for kort tid, hvor der bli'r "øffet" det samme pladder af gang på gang. "Wower" at påstå, at med det ævl nogle fyrer af, så er de "sgutte" store nok til at forstå ret meget af det de bøvler om. Bare se på trådens navn :rolleyes: - og første indlæg :rolleyes: + nogle af de andre. Kors i hytten. :boxed:


    Så lad da vær' med at se på dem, gamle mand :razz:


    Det er vidst også 17. gang at du kommer og brokker dig over "endnu en wow tråd".


    Jeg vil godt give dig ret i at tonen i de fleste wow tråde er nok til at give dårlig smag i munden, men netop det er jo endnu en god grund til at lade dem passe sig selv til de går væk igen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
    Så lad da vær' med at se på dem, gamle mand :razz:


    Det er vidst også 17. gang at du kommer og brokker dig over "endnu en wow tråd".


    Jeg vil godt give dig ret i at tonen i de fleste wow tråde er nok til at give dårlig smag i munden, men netop det er jo endnu en god grund til at lade dem passe sig selv til de går væk igen.


    Nu ligger landet sådan, at jeg ikke tager imod ordrer fra knægte/smådrenge. :rolleyes: Og jeg læser det jeg vil !!
    Samtidig har der jo også været en del snak om, at vi alle sammen sku' prøve, at gøre vores fora bedre. Så derfor kommer jeg med min mening. Måske ku' det være, at der er nogle, der måske lige tænker sig om. Det ville da være rart !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Nu ligger landet sådan, at jeg ikke tager imod ordrer fra knægte/smådrenge. :rolleyes: Og jeg læser det jeg vil !!
    Samtidig har der jo også været en del snak om, at vi alle sammen sku' prøve, at gøre vores fora bedre. Så derfor kommer jeg med min mening. Måske ku' det være, at der er nogle, der måske lige tænker sig om. Det ville da være rart !


    Hvorfor læser du det!?

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir


  • det er slet ikke sikkert det er den samme du kan downloade nu som du skal bruge til final beta... min bror er lige kommet i en closed beta og det var IKKE den samme som den normale man downloader.... så jeg ville ikke værer så sikker ><


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII


  • Det kan godt være det ikke er meningen, men det er ihvertfald ikke ulovligt eller forkert på nogen måde. Tror du ikke hellere Blizzard vil have alle kan downloade den selvom de ikke er med, så der ikke er flere tusinde som begynder at downloade samtidig hvis de kommer ind?


  • :boxed:


    de har lagt det ud MANGE STEDER! og der er diverse torrent til det, og ja, det ER LOVLIGT! men jaja, gider ikke snakke med en som åbenbart ikke aner en skid... he....


    og NEJ jeg er ikke i closede....