problemer med CS:Source

  • har lige været ned, at købe HL2 + CS:Source, men når jeg vil ind i CS:Source, så vil den kun køre Window Mode ellers melder den fejl...hvad kan der være galt ?


    P.S. systemet er som i sig og bruger Catalyst 4.11


    :edit: det samme sker i Half-Life 2 Deathmatch


    :edit2: lige et billede af fejlen

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

    Rettet 3 gange, sidst af RaZoR ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Prøv med CL4.12?


    har lige prøvet Catalyst 4.12 og det virkede, men jeg har problemer med, at min skærm ikke vil køre 75hz i spil og bruger derfor programmet reforce, men når jeg bruger det, så går det i kage igen :/


    :edit: nogen der kender en måde, så man kan køre mere end 60hz i sine spil ?....min skærm fatter det ikke, selvom den sagtens kan :/

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

    Rettet en gang, sidst af RaZoR ().

  • du kan ændre din max Hz på skærm og kort inde i Control panelen...


    under fanebladet skærme. hvis du så stykker på den skærm du nu bruger kommer du ind under egenskaber for skærm. der er så noget der hedder "opdateringsfrekvens for overstyring" der kan du ændre dine hz på fks skærm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fladmast
    du kan ændre din max Hz på skærm og kort inde i Control panelen...


    under fanebladet skærme. hvis du så stykker på den skærm du nu bruger kommer du ind under egenskaber for skærm. der er så noget der hedder "opdateringsfrekvens for overstyring" der kan du ændre dine hz på fks skærm


    det har jeg også gjort, men kører kun 60khz - 75hz i spil, hvor jeg i windows kører 93,8khz - 75hz.
    jeg kunne få den til, at køre det samme i spil med refreshlock/reforce, men når jeg har det sat på, så vil CS:Source kun køre Window mode :/

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RaZoR


    det har jeg også gjort, men kører kun 60khz - 75hz i spil, hvor jeg i windows kører 93,8khz - 75hz.
    jeg kunne få den til, at køre det samme i spil med refreshlock/reforce, men når jeg har det sat på, så vil CS:Source kun køre Window mode :/


    lyder underligt det er præsic det jeg selv gjore da jeg ikke kunne køre mere end 85hz i Win. og derfor heller ikke mere i spil. ændrede den til 120hz og ja så kunne jeg os køre med 120hz i alle spil (CS, BF, BFV, HL2, Doom.... )