KEY spg. ang. NFSU2

  • Hey folkens og glædelig jul ( snart da )


    Min lillebror har købt NFSU2 spillet, og så var det jeg fik en ide.


    Vi vil gerne spille på samme tid, og så var det jeg tænkte at jeg ville cracke min installation med noget NO CD cracking....


    Så fandt jeg så en crack og det virker ....NÆSTEN..


    Jeg ka spille spillet, men jeg ka ikk spille "karriere" mode...så fryser den ved loading skærmen...


    lidt wierd ikk????? Og ja jeg syns ikk jeg bryder nogen copy right regler osv for min lillebror har jo altså betalt for spillet, sååå...



    MEN er der så til sidst nogen der har prøvet at spille med NO CD crack i karriere??? hvor det altså virker :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Har også prøvet med en NO-CD, men det virker ikke.. Har både prøvet version 1 og 2 - INGEN af dem virker!
    Men f*** it, lav en ISO og mount den med Daemon Tools eller hvad der ellers findes! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • hehe jeg har dog et andet trick...


    Man ka også bare kopiere spille cd'en...



    når man så vil spille 2....tar man den originale og sætter i.....starter spillet og skifter CD til den kopierede...


    hehe syns bare det nemmere med crack..har ikk så mange cd'er tilbage ;)



    edit: det gjorde jeg med 1'eren....hehe

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • ok....den crack pakke jeg fandt er der også en update med..meen den gider vist ikk update....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2