• Hey har lige spillet DEMO af need for speed underground 2 og min com træk det relativt godt så var det jeg tænkte om den mon ville kunne trække det fulde spil lige så godt... er der nogen som har spillet Demo og fuldt spil som måske kan oplyse om der er nogen forskel... ved godt det er et lidt dumt spørgsmål hehe... men håber dog på nogle svar...

  • Ville umiddelbart regne med, at den fulde version ville køre bedre pga. rettelser og performance optimeringer i drivere, men det vil være så lidt, at du dårligt vil kunne mærke forskel.

  • Okay så jeg burde få det samme ud af det ? for kører med alle details i 1024*768 der er kun lidt problemer når jeg brænder gummi af så kan den ikke lide røgen den "hoster" lidt ;) men ellers kører det fint

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Okay så jeg burde få det samme ud af det ? for kører med alle details i 1024*768 der er kun lidt problemer når jeg brænder gummi af så kan den ikke lide røgen den "hoster" lidt ;) men ellers kører det fint


    En anden gang, når du vil have info om hvorvidt din computer vil køre noget flydende eller ej, så skriv lige dine computer-specifikationer i signaturen, istedet for at have en masse sætninger og ord - Så har folk MEGET lettere ved at vurdere det for dig.


    Bare et lille hint ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    En anden gang, når du vil have info om hvorvidt din computer vil køre noget flydende eller ej, så skriv lige dine computer-specifikationer i signaturen, istedet for at have en masse sætninger og ord - Så har folk MEGET lettere ved at vurdere det for dig.


    Bare et lille hint ;)

    okidoki skal jeg nok gøre hehe Tak for hintet :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Hey har lige spillet DEMO af need for speed underground 2 og min com træk det relativt godt så var det jeg tænkte om den mon ville kunne trække det fulde spil lige så godt... er der nogen som har spillet Demo og fuldt spil som måske kan oplyse om der er nogen forskel... ved godt det er et lidt dumt spørgsmål hehe... men håber dog på nogle svar...


    min comp mærkede heller ingen forskel s jeg tror at din comp godt kan kører det...

  • Tror heller ikke der var nogen forskel her, kan sq ikke lige huske det...


    Men med mindre du har nogle crappy settings og en masse lort til at køre i baggrunden (Og ja, jeg mener en masse), så burde du da nu nok ikke have nogen problemer med at trække det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zhadow
    Nogen der kender en site til hvor man kan se bilerne fra de forskellige sponsor :S?


    ehm :)) du vælger selv hvilken bil du vil ha ;) bare kør ind i carlot og vælg en..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zhadow
    hmm syns bare når jeg vælger andre sponsor kommer der andre biler i carlot


    De har da ikke noget at gøre med bilerne - Sponsorene giver dig bare penge for at køre races - sådan har jeg da forstået det! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zhadow
    hmm syns bare når jeg vælger andre sponsor kommer der andre biler i carlot


    ehm.. nej? Du får en ny du kan vælge hver gang du gennemfører et U.R.L.. Husker du og tjekke dine sms'er? :P

  • Læste de første 4 sms'er eller noget så gad jeg ikke det mere (hader os mobil irl :D)
    Syns bare min første profil fik en toyota supra og nu har jeg en honda gt.


    PS Min første profil slettet nfsu selv efter en error ;(