kø på WoW???

  • faldt lige over det her:





    "Ikke på lager. (Lev. 20050130 dag når på lager)
    - Se leveringstider -


    PC: World of Warcraft
    318,00 DKK "

    dette er taget fra billigespil.dk


    tror bare jeg holder mig til den lokale fona :)


    BTW hvor mange herinde kommer til at spille det????



    *EDIT* sry kan ikke få direkte link til at funke gå ind under kommende titler så kan i se det :lame: :ban:

    newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.


    Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort

    Rettet 2 gange, sidst af newbmodder ().


  • kan ikke se det overraskende i det.
    spillet kommer først d. 26 feb. (ca.)
    så det passer vel fint med at det ikke er på lager.


    btw:
    så tjek lige andre tråde vedr. emnet... der har været en del. (der er nogle som flejner lidt ud over repost)


    og PS :
    jeg er en af dem som skal spille det
    Du kan følge med på denne side.
    og her er der "bid" direkte til Blizzard wow eu

  • hmm jeg er en af dem der kommer til at spille det.. og hvis nogen skal have beta kits så har jeg :D og jeg ved hvor kan købe dem.. :D der er ikke så mange i min by som lige køber dem.. hehe de sidder for det meste og gamer EQ2. men altså nok om det..


    hvis du mangler så kan jeg henvise til en god butik, hvor du kan få WoW hvis det er nødvendigt. men jeg glæder mig ikke for meget til Final beta kommer ud.. fordi hvornår kommer den?? hmm synes det er lame af blizzard ikke at nævne et ord om det. og at de sælger en masse beta kits som ikke kan bruges.. det er ligesom at sælge HL2 men du kan ikke spille det. eller nogle andre spil.. det er for lamt.. men jeg forventer ikke noget. jeg vil ikke skuffes igen. så jeg har bare sat mig op til at spillet kommer fra den 26 januar til den 10 februar.. :D


    Peace out


    og gl med at finde de post om WoW. og Avartar nice post du skrev til ham.. nemt og hurtigt :P ikke alt det pjat ;)

  • hehe vist i kigger på det i parantes (lev. 20050130 dag når på lager) det er det der er sygt 8o



    takker for info


    firedog har sendt dig en pm

    newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.


    Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort


  • læst og pm tilbage :D hehe sorry men tror bare ikke du for dem som pop up :P så skriver her :P