Bluetooth i Win XP med SP 2..

  • Hey der !


    Hvordan fjerner jeg det nye Bluetooth som følger med Service Pack 2 til Windows ? Den vil ikke lade mig installere min egen driver (som jeg sys virker bedre..)


    Takker !


    ~D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet


  • så min erfaring med xp er at du bare skal installere den oveni.. :D gjorde jeg da min computer selv installere ATI driver hvor jeg helelre ville have Omega driver ;) men prøv og se om det ikke virker.. ellers skal du uninstall hardware og gå ind i enhedshåndtering og sige at du skal finde nyt hardware og så ikke lad den selv installere installere med din driver.. håber du forstår..


    det plejer at hjælpe.. huske du skal ikke genstarte før du har installeret din egen driver.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    så min erfaring med xp er at du bare skal installere den oveni.. :D gjorde jeg da min computer selv installere ATI driver hvor jeg helelre ville have Omega driver ;) men prøv og se om det ikke virker.. ellers skal du uninstall hardware og gå ind i enhedshåndtering og sige at du skal finde nyt hardware og så ikke lad den selv installere installere med din driver.. håber du forstår..


    det plejer at hjælpe.. huske du skal ikke genstarte før du har installeret din egen driver.


    Det er lidt anderledes med bluetooth, da det er mere end bare en driver.




    Prøv at læse guiden her:
    http://www.belkin.com/uk/support/tech/BT-WINXPSP2.pdf


    Den burde kunne hjælpe. Selvom den er skrevet til Belkins USB dongle, burde fremgangsmåden kunne bruges andre også.

  • Ja min usb bluetooth dongle dur ikk med SP2.. total skoderen.. ved ikk hva jeg skal gøre

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Ja min usb bluetooth dongle dur ikk med SP2.. total skoderen.. ved ikk hva jeg skal gøre


    Har du prøvet at læse den PDF jeg linker til?


  • Takker Zulu, det virkede :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet