Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 13. december 2004, 16:06

Hej

Nogle der kender noget til at lave forms i Microsoft Access. Da jeg har lavet en form, og den virker også, men når jeg scroller med mit scroll hjul (Ved ik hvad jeg ellers skulle scrolle med :P) så scroller den i gennem de forskellige poster der er i en databasen, men jeg gerne have at man ALDIRG skal kunne komme til at scrolle gennem poster, så at man kun kan bladre i dem ved at trykke på pilene i bunden.
Det skal så være sådan at når jeg scroller så er det, hvis jeg står i en sroll enablet tekstbox, så er det den,den scroller i i stedet for.

Håber der er nogle der fårstår mit problem, og der er nogle der kan løse det.

/nOrphf

Med venlig hilsen nOrphf

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.