NFSU2 map?

  • Folk som har gennemført spillet, og fundet alle stores og butikke. er der ikke en der er flink og poste et map over hvor alle de butikker er.. nu har jeg ledt og ledt og ledt og ledt.. jeg kan fandme ikke finde de butikker jeg bliver bedt om at finde :P hehe


    men det er bare så jeg ikke skal køre ned i den anden enden af mappet for at se på nogle nye ting..


    hehe og så det med tuning?? hmm jeg fatter nada af det der?? hva er godt og hva er dårligt med alt det der max tourque eller hva det hedder.. heh jeg sætter den bare til den skal tune efter Circut og så køre jeg :P hehe


    På forhånd tak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Bare kør rundt og hold øje med lys i farver... Blå, lyseblå, rød, gul, lilla, og det var vidst det...


    jaja.. så dum er jeg heller ikke.. men jeg ved jo ikke om jeg har fundet alle.. for jeg synes jeg skal køre en ahlv time før jeg kommer hen til det jeg skal da den lgiger så langt væk.. så tror der ligger en nærmmere..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    jaja.. så dum er jeg heller ikke.. men jeg ved jo ikke om jeg har fundet alle.. for jeg synes jeg skal køre en ahlv time før jeg kommer hen til det jeg skal da den lgiger så langt væk.. så tror der ligger en nærmmere..


    nåå... Ja ok... Sådan har jeg det også med nogen af butikkerne... Måske er der bare ikke flere?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    nåå... Ja ok... Sådan har jeg det også med nogen af butikkerne... Måske er der bare ikke flere?


    jeg syns bare det virker for nærigt eller?? er det at tiden skal gå med? at køre rundt for at finde den butik.. lidt lame.. tror ikke man skal køre så langt.. :D

  • Bare søg på nfsu2 map på google, første link smider dig til en dansk side hvor du så bare trykker på det link der er... og woila. :P


    Nogle folk er virkelig hjælpeløse på nogen områder... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Bare søg på nfsu2 map på google, første link smider dig til en dansk side hvor du så bare trykker på det link der er... og woila. :P


    Nogle folk er virkelig hjælpeløse på nogen områder... :roller:


    sorry jeg ikke lige har gjort det.. :( troede bare ikke det var noget der lige lå på nettet..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    sorry jeg ikke lige har gjort det.. :( troede bare ikke det var noget der lige lå på nettet..


    Dvs. du troede du var den første i verden der spurgte efter et map til nfsu2? :roller:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Dvs. du troede du var den første i verden der spurgte efter et map til nfsu2? :roller:


    set mellem linierne er det det han siger, ja :)


    Cheats er jo heller ikke noget man finder ved at skrive spillets navn og så cheats bagefter.. :))


    edit: mere tekst

  • NFSU2 Sucks :dots:



    de kunne godt have lavet save games lidt lettere at save hehe
    er så kedeligt at skulle starte helt forfra igen i min lille skod bil der dårligt kan trække sig selv op af bakken. hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    NFSU2 Sucks :dots:



    de kunne godt have lavet save games lidt lettere at save hehe
    er så kedeligt at skulle starte helt forfra igen i min lille skod bil der dårligt kan trække sig selv op af bakken. hehe


    lol tud mester jagel :P hehe


    du kan sku da godt save.. bare sig go to my garage.. der kan du save og så kan du skride ud af spilelt :D

  • duuuh :p hehe skal du på fun team eller hva :D


    mente save da jeg skulle formatere min computer hehe sku da ikke bare ingame, jeg hedder ikke uno ;) hehe



    WOOOT Learn... :P fik endelig 2 stjerner hehe


  • hahaha.. griske numse gøj... og nej jeg skal ikek på fun team så knækker jeg halsen på uno :P hehe


    btw.. har du ikke det program til tacs? :D så kan jeg sidde og lege med det der hjemme.. eller når jeg får en bærbar kan jeg jo sidde og finde tacs når jeg keder mig :P


    Edit: Sorry for OT Firedog.. det var ikke meningen jeg ville bruge din post til at skrive om noget helt andet.. sorry :roller: