1

mandag, 13. december 2004, 12:48

Tja... Sidste gang rettede patch 4.12beta det... Men nu sidder jeg ved en maskine med et FX5200... Har prøvet den nye officielle og den nye beta driver... Ingen af dem hjælper... kører PT med den der den nyeste 6X.XX beta driver...

[IMG]http://www.mainboard.dk/upload/files/nfsu.JPG [/IMG]

2

mandag, 13. december 2004, 12:53

Jeg mener du skal ændre lidt ved Fog indstillingen inde i details. Kan ikke huske om det skal af eller på :rolleyes:

3

mandag, 13. december 2004, 12:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Jeg mener du skal ændre lidt ved Fog indstillingen inde i details. Kan ikke huske om det skal af eller på :rolleyes:

Nope.. Det der billed er med fog off... Prøvede med fog on... Det gir bare tåge som navnet betyder... Hjalp ikke på teksturer...

4

mandag, 13. december 2004, 13:36

Hmm, okay. Ihh, mente nu det var det. Jeg lavede en eller anden indstilling om i details og så forsvandt det. Skiftede hverken driver eller noget :rolleyes:

Prøv at rod lidt med indstillingerne.

5

mandag, 13. december 2004, 13:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Hmm, okay. Ihh, mente nu det var det. Jeg lavede en eller anden indstilling om i details og så forsvandt det. Skiftede hverken driver eller noget :rolleyes:

Prøv at rod lidt med indstillingerne.

Har prøvet at ændre alting... Medmindre det er en combo så duer det ikke :))

7

mandag, 13. december 2004, 14:34

skod comp du har dig.. heh.. ej joke..
men jeg ved jeg også har haft sat en setting fra som så gjorde at jeg fik de klamme texture.. men kan ikke huske hvad.. med prøv at reinstall nyeste version?? dunno.. men prøv dig frem :P

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

8

mandag, 13. december 2004, 14:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog
skod comp du har dig.. heh.. ej joke..
men jeg ved jeg også har haft sat en setting fra som så gjorde at jeg fik de klamme texture.. men kan ikke huske hvad.. med prøv at reinstall nyeste version?? dunno.. men prøv dig frem :P

Tja... Har lige prøvet de nye 7X.XX beta drivere...

Og ja det er sq en klam maskine... Men sådan er det når det ikke er ens eget :(

9

mandag, 13. december 2004, 18:19

Jeg har faktisk samme problem med de nyeste drivere 7x.xx hentede dem fra guru3d har alt på max og den kløjer sgu også i det ved mig nu :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.