Novell's SUSE - Wtf?!

  • Hejsa


    Jeg sidder stadig meget og glor på LINUX :T


    Ville lige høre om det der Novell's SUSE LINUX er det ren server eller hva?


    vil enlig gerne prøve en Linux som er lidt lige så bruger vellig som windows hvis der er sådan en?

  • Har prøvet SUSE Linux. Det er utrolig brugervenligt og kører upåklageligt. Det var min far der havde det og da han ikke kunne få det til at virke med ISDN, så fik han Windows 2k. Derfor fik jeg CD'erne med Linux 8-9 stykker versionen. Hvis du er interreseret i at købe så skriv. Der følger et ordenligt monster af en manual med så det er bare med at komme i gang. Btw. hvis du ikke ved det kan man godt have Windows og Linux på en computer. Så kommer der bare et screen hvor du vælge OS ved bootup.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Eboy
    Har prøvet SUSE Linux. Det er utrolig brugervenligt og kører upåklageligt. Det var min far der havde det og da han ikke kunne få det til at virke med ISDN, så fik han Windows 2k. Derfor fik jeg CD'erne med Linux 8-9 stykker versionen. Hvis du er interreseret i at købe så skriv. Der følger et ordenligt monster af en manual med så det er bare med at komme i gang. Btw. hvis du ikke ved det kan man godt have Windows og Linux på en computer. Så kommer der bare et screen hvor du vælge OS ved bootup.


    ok...
    har nemlig fået af ved at linux har en lidt bedere kerne ind windows.... (alså ren programmør set)