• Quote

    Oprindeligt indlæg af SureShot-
    hvis det er CS:Source du vil have bots til skriver du bare bot_add i console



    hvis det er CS 1.6 så søg efter POD bot på google.


    skulle lige prøve at spille med bots i CS:source men fik den her fejl da jeg skrev bot_add 1


    Error - no profile for '1' exists.


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Evilbone


    skulle lige prøve at spille med bots i CS:source men fik den her fejl da jeg skrev bot_add 1


    Error - no profile for '1' exists.



    prøv og lad være med at skrive 1 med, så skulle det gerne fungere

  • Det skal lige siges at du IKKE kan få bots til cs:s endnu.

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Så kommer min første post på dette forum, hvordan åbner man Konsollen i CS:S? Jeg har selvfølgelig prøvet standard knappen i hjørnet men den virker sku ik' ?( ?(


    Hjælp please! :) :cheers:

  • Når jeg vil spille med bots (aldrig, men har testet) så skriver jeg bot_add_ct for counter bots og bot_add_t for terrorist's!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Det skal lige siges at du IKKE kan få bots til cs:s endnu.


    det er så løgn har prøvet en bane på nettet hvor der var bots med

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lfs-Christian
    Så kommer min første post på dette forum, hvordan åbner man Konsollen i CS:S? Jeg har selvfølgelig prøvet standard knappen i hjørnet men den virker sku ik' ?( ?(


    Hjælp please! :) :cheers:


    Er der ikke en der kan hjælpe mig please? Jeg har væred inde i "Advanced" i Controls menuen og sagt "Enable Programmer's menu" eller sådan noget men den virker stadig ikke :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lfs-Christian


    Er der ikke en der kan hjælpe mig please? Jeg har væred inde i "Advanced" i Controls menuen og sagt "Enable Programmer's menu" eller sådan noget men den virker stadig ikke :boxed:


    Der har været mange threads om det. Selv ved jeg det ikke, gå et par sider tilbage så ligger svaret nok der ;)