Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 8. december 2004, 22:06

ja..... nu udkommer mit gudespil jo imorgen :D
Lord: The Battle For Middle-earth... men ville egentlig bare høre hvor mange her inde fra der skal have spillet.....

og så også lige en anden ting... skulle det ikke have været udgivet den 6 i USA fordi har ikke kunne finde nogle reviews eller en demo om det :rolleyes:

2

onsdag, 8. december 2004, 23:05

Jeg skal have det når jeg har råd.

Jeg ved Grille er helt oppe at ringe over spillet :P

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

onsdag, 8. december 2004, 23:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Jeg skal have det når jeg har råd.

hehe nice :D.... så må jeg jo heller få en lille fight mod grill når det kommer :D

er der nogle der ved om det kommer som CD eller som DVD til lille Danmark... ?

4

onsdag, 8. december 2004, 23:11

Jeg har spillet det, det er ekstremt fedt lidt ala Final Fantasy når man skal kæmpe. Men det er sku meget svært og tidskrævende sys jeg..

5

onsdag, 8. december 2004, 23:11

På Boomtowns hjemmeside står der:

Systemkrav:
Minimum: Pentium-III 1.3 Ghz / 256 Mb / 8x cd/DVD-drev / 4 Gb harddisk / Win2K,XP / 32 Mb 3D Grafikkort (NVIDIA GeForce 2 GTS ell. Større/ATI Radeon 7500 ell. Større) / DirectX kompatibelt lydkort.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

6

onsdag, 8. december 2004, 23:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S
Jeg har spillet det, det er ekstremt fedt lidt ala Final Fantasy når man skal kæmpe. Men det er sku meget svært og tidskrævende sys jeg..

Hmm?

7

onsdag, 8. december 2004, 23:20

er det mig der har misforstået noget eller er det ikke nærmere et rts vi har med at gøre ?

Chriller

8

onsdag, 8. december 2004, 23:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Chriller
er det mig der har misforstået noget eller er det ikke nærmere et rts vi har med at gøre ?

Jo, det han snakker om er Third Age, og ikke Battle for Middle Earth.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

9

onsdag, 8. december 2004, 23:42

Okay jeg er på udebane sry :)

10

onsdag, 8. december 2004, 23:56

Citeret

HeHe ... Ja, jeg er klokkeren fra nortre dame ... :T

Citeret

Systemkrav:
Minimum: Pentium-III 1.3 Ghz / 256 Mb / 8x cd/DVD-drev / 4 Gb harddisk / Win2K,XP / 32 Mb 3D Grafikkort (NVIDIA GeForce 2 GTS ell. Større/ATI Radeon 7500 ell. Større) / DirectX kompatibelt lydkort.

Hm, så det vil være ok at game lidt på min kommende laptop ? Kunne jo være fint. Er jo den type games jeg bedst kan li længden ... "Diablo-stilen" :))

11

torsdag, 9. december 2004, 08:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

HeHe ... Ja, jeg er klokkeren fra nortre dame ... :T

Citeret

Systemkrav:

Hm, så det vil være ok at game lidt på min kommende laptop ? Kunne jo være fint. Er jo den type games jeg bedst kan li længden ... "Diablo-stilen" :))

ahh, diablo, man bliver helt afhængig af det :))

12

torsdag, 9. december 2004, 09:04

Er Man Generals Fan.....er Battle For Middle Earth et must........yes yes......det står øverst på min ønske-liste

Conscience is a Pest

13

torsdag, 9. december 2004, 12:46

Lidt noget lort at man ikke kan være mere end 4 spillere i Multiplayer :( det virker som om det er lige lidt nok.... jeg mener hvad fanden er federe end 8 player ffa... eller 2v2v2v2 games i generals... hehe hade lidt glædet mig til at battle den ud her i Battle for middle earth...

Nogle der ved om man kan vriste den fra boomtown i dag...? eller måske i aften efter 00.00?

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

14

torsdag, 9. december 2004, 13:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
Nogle der ved om man kan vriste den fra boomtown i dag...? eller måske i aften efter 00.00?

Fed7haS

Spillet bliver udgivet i dag ... og blev sendt til mig fra Boomtown i går ... Så ville da undre mig MEGET hvis du ikke kunne hente det hos boomtown i dag ... 8o

15

torsdag, 9. december 2004, 13:07

ok hade bare fået ind i hoved at det var i morgen det kom :D hehe..

Fed7haS

16

torsdag, 9. december 2004, 13:20

Er ved at installere det nu :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

17

torsdag, 9. december 2004, 13:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Malk
Er ved at installere det nu :)

Den skaks snak bedes indstilles intil jeg har fri fra arbejde og selv kan hente spillet :P

Fed7haS

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fed7haS" (09.12.2004, 13:24)

18

torsdag, 9. december 2004, 14:06

har haft det i nogle timer :D.... og må sige det er meget fedt... dog lidt svært at finde ud af i starten :D.... nogle der er med på en battle ?? :))

19

torsdag, 9. december 2004, 14:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af GLA
har haft det i nogle timer :D.... og må sige det er meget fedt... dog lidt svært at finde ud af i starten :D.... nogle der er med på en battle ?? :))

Hvordan trækker din pc det ? ... Ikke noget med at overdrive tak ... ;)

Hvilken opløsning, detaljer osv ... Skal lige høre hvordan det nok vil køre på den laptop ... ;)

20

torsdag, 9. december 2004, 14:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af GLA

Hvordan trækker din pc det ? ... Ikke noget med at overdrive tak ... ;)

Hvilken opløsning, detaljer osv ... Skal lige høre hvordan det nok vil køre på den laptop ... ;)

hehe..... det køre meget godt :D.... det lagger kun lige 1 halv sekundt efter den har vist en videosekvens ellers køre det bare der ud af..... :D

Køre i 1024*786 og high details... det var standart indstillingerne..... så mon ikke din bærbar kunne køre det... eller hvor l33t er den da ??

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.