BullGuard (AV, Firewall og backup)

  • Hey jeg ville h?re om der evt. var nogle her p? tweak som havde erfaringer med Bullguards producter? Da jeg har h?rt meget godt om det, og og selv har t?nkt p? at m?ske pr?ve det. Ville jeg gerne h?re om der var nogle der havde pr?vet nogle produkter fra Bullguard.

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af IceMatiK
    Hey jeg ville h?re om der evt. var nogle her p? tweak som havde erfaringer med Bullguards producter? Da jeg har h?rt meget godt om det, og og selv har t?nkt p? at m?ske pr?ve det. Ville jeg gerne h?re om der var nogle der havde pr?vet nogle produkter fra Bullguard.


    Du kan jo tjekke den test der er lavet her p? siden :


    http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=8978


    PS. Jeg vil samtidig bede dig om at indrette din signatur s? den passer til reglerne vi har fastsat her

  • Quote

    Du kan jo tjekke den test der er lavet her på siden :


    http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=8978


    PS. Jeg vil samtidig bede dig om at indrette din signatur så den passer til reglerne vi har fastsat her


    Aaaaarh - kom nu man' - Den test har man jo ikke en jordisk chance for at finde - den er jo 2 dage gammel og ligger laangt nede på nyhedslisten.....


    Bortset fra den så synes jeg sgu den test er liiiiiidt spinkel. Sgutte meget info i den - efter min smag.


    Det der står i testen er jo stort set det samme som reklame manden for firmaet skriver for at sælge produktet. Mangler sgu lidt at man havde udsat det for diverse test - iform af mærkelige mails og suspekte hjemmesider... :rolleyes:


  • he he ja den er måske ikke så dyb som den kunne være, men den er der ;) - kan jo stadig være lidt start-læsning hvis man kunne være interesseret i deres produkter.

  • Quote

    he he ja den er måske ikke så dyb som den kunne være, men den er der ;) - kan jo stadig være lidt start-læsning hvis man kunne være interesseret i deres produkter.


    Klart klart - Det er da efter min mening noget I burde gøre meget mere i. Det er jo noget vi alle skal/burde have - og så ville det da være fedt - hvis i lavede nogle seriøse mother-fucker test på diverse programmer. I mine øjne burde distributørerne da også være interesseret i det - der er jo en del kunder så'n et sted..


    Btw: Jeg kører selv Mcafee - og jeg har en pc stående som kun har Windows og Mcafee kørende - og alle jeg kender der har fået virus mails - de får at vide at de bare skal sende lortet videre til mig - så jeg kan se om Mcafee nakker lortet. Indtil videre går det meget godt.. 8)