Diablo II: Lord of Desctruction

  • Hvem spiller stadig dette spil?


    WHAT_dk, holdt du op med det igen?


    Jeg er lige g?et igang igen. :) Igen igen...


    Well, let me know!


    Account: Berleburg

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • tja jeg spiller det nu engang imellem,


    Acount : shahid_2dk


    Hardcore er det jeg satser p? nu :D kun i level 7, men spiller det ogs? meget lidt ;)


    men min lille bror, han spiller det godt nok meget (hver s?ndag) han har nemlig forbud mod at spille det herhjemme af mange ?rsager, blandt andet at han ligesom bliver afh?ngig af det

  • Spiller da lidt:D Men ikke over nettet, da jeg ingen CD-key har

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13


  • Du spillede os for ca. 1? ?r siden ikke ? ... mener jeg har tradet med dig en gang, vidst nok en gf eller s?dan noget ... :P

  • Mig? Jeg spiller det. Er startet med det for ca. et ? ?r siden. Har en softcore Sorc i lvl 27 pt. men har ogs? spillet hardcore et stykke tid. Da jeg s? blev PK?et spillede jeg normal. Account: EmilioSanChez.

  • Det var synd Berleburg, har lige givet 2 enigma'er, 1 415% botd ba :D og diverse andre HR til alle mulige newbs da jeg ikke gad det mere. G?r nemlig over til WoW :)


    Men GL med at komme i gang igen ;)

  • Er pt. lvl 45 med min sorc :)


    Har kun spillet nogle timer siden kl. 21.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af SyZyGy^
    Det var synd Berleburg, har lige givet 2 enigma'er, 1 415% botd ba :D og diverse andre HR til alle mulige newbs da jeg ikke gad det mere. G?r nemlig over til WoW :)


    Men GL med at komme i gang igen ;)


    hehe kender det godt, gav 4 acc's fyldt med highlevel stuff, i battle.net forums games, og 2 dage efter begynder 7 fra min klasse og game... hehe... og vi er 3 der giver alt v?k fra over i alt 20 acc's, de blev ikke s? glade da vi fortalte det, men p? den anden side, det er sjovere at starte fra bunden, ikke noget sjovt i at have det hele og kunne klare alt... vel ? :P .. hehe

  • Spiller det ogs? tit, startede igen for 20 dage siden faktisk :) men det er allerede ved at bli kedeligt igen :D


    Spiller kun single da jeg ikk har net endnu ;(


    Er igang med en pal p? lvl 12 i act II og en amaz jeg startede til noget lan for en weekend siden :))

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af Berleburg
    Er pt. lvl 45 med min sorc :)


    Har kun spillet nogle timer siden kl. 21.


    Hehe... Det viser bare hvor steneren D2 LOD er ;)


    ELSKEDE D2... S? kom LOD og smadrede hele lortet... Kan huske at der var en der blev lvl 99 p? 1 dag... Det er fandme for sygt...


    I det originale D2 gik der vel n?sten 1 ?r inden der var 1 eneste lvl 99... RusBarb og GerBarb... efter 9 m?neder var de de ENESTE 2 lvl 98... N?ste p? r?kken var lvl 93...


    Lidt steneren at ALT udfordringen forsvinder fra et spil efter 24 timer...

  • Fik lige en id?: Hvad med om vi startede en Tweak-Klan i Diablo? S? kunne ens chars hedde Tweak-(Ens navn). Der er jo ?benbart mange der spiller det s? det kunne v?re en okay stor klan. :clap:

  • Gik også igang med at spille det i 2 ugers tid, fordi en af mine venner lokkede mig :D (har også nørdet det meget tidligere) Fik en lvl 86 Assa med Shako, storm, bartucs, shaft og hele lortet :clap:


    Acc: WinXioN
    PS: sku lige siges jeg fik meget udstyr af min m8

  • Jeg har vist stadig en sorc omkring lvl 90 men spiller sgu ikke så meget mere... men hvis nogen herinde spiller meget så kan det da godt være jeg er frisk igen :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • jeg er fresh nok på at game hvis der er nok...
    Jeg er selv øvet... dog er jeg næsten lige blevet hacket så har kun 3 acc's i stedet for 4...
    Og de er kun optimeret til 1,09 ;)
    Desuden spiller jeg nonladder softcore...