Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 3. december 2004, 13:32

Hey... hvordan er det man laver log-on om til xp prof. Jeg har Xp Home lige nu....

I ved... XP Home er jo hvor det fylder HELE skærmen og så der er logo og man kan se forskellige brugere, men proffesional er anderledes, hvordan får jeg det lavet om? Har selv Home!

- Mr. TiaS

2

fredag, 3. december 2004, 14:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af MrTias
Hey... hvordan er det man laver log-on om til xp prof. Jeg har Xp Home lige nu....

I ved... XP Home er jo hvor det fylder HELE skærmen og så der er logo og man kan se forskellige brugere, men proffesional er anderledes, hvordan får jeg det lavet om? Har selv Home!

- Mr. TiaS

Tja jeg har selv Pro. og der fylder det hele skærmen.

3

fredag, 3. december 2004, 14:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af MrTias

- Mr. TiaS

det er noget du kan gøre med begge XP :D
hehe
du skal enten højre click på din proccesbar.. og så sig classic.. eller også skal du in i kontrolbanel.
og så finde en med at skifte den måde du logger på.. jeg mener det er inde i konti :)
håber det hjælper ellers skriv lige så finder jeg lige 100% ud af det

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.