CS:S fejl ?

  • Hej


    Jeg oplever nogengange f.eks altid ved bombsite A i dust_2 at det lagger helt vildt.


    Ligenu skete det f.eks helt vildt i spawn som T.


    Jeg har lige vedlagt et dump her (teksten med rød)


    CSS


    Jeg har indtil videre prøvet :
    Geninstallere GFX driver
    Fjernet clock
    Slettet alt fra Valve (HL2 + CSS)
    Downloaded det hele forfra


    Nogen der kan hjælpe ?

  • Nå men selvom de heller ikke har fundet løsning på de officielle fora, har jeg ihvertfald fundet noget der virker på min.


    Ved at indstille Filtering til Trilliniær istedet for 8 x ANI og så fjerne Antialiasing, så kører det super igen (Endda i 1920 x 1200)


    :clap:

  • hmm tror oxo jeg slår noget af alt det fra indtil jeg får større cpu, det er min flaskehals i øjeblikket.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hmm tror oxo jeg slår noget af alt det fra indtil jeg får større cpu, det er min flaskehals i øjeblikket.


    Ja men det kørte skam flydende, men midt i spillet begyndte den bare at lagge helt vildt.


    Som de skriver i de fleste fora tror jeg det er en fejl hos Valve, så jeg må bare vente på en patch

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Nå men selvom de heller ikke har fundet løsning på de officielle fora, har jeg ihvertfald fundet noget der virker på min.


    Ved at indstille Filtering til Trilliniær istedet for 8 x ANI og så fjerne Antialiasing, så kører det super igen (Endda i 1920 x 1200)


    :clap:


    Lyder da ærgeligt at skulle slå alt det fra...


    Hvad med at køre 6xAniso? Eller 16x?


    Og så køre feks 2xAntialiasing?


  • Synes jeg har prøvet at tweake rundt men uden resultat.


    Efter jeg har fjernet det kommer der stadig de warnings i consollen, men der kommer ingen lag - under ligt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Synes jeg har prøvet at tweake rundt men uden resultat.


    Efter jeg har fjernet det kommer der stadig de warnings i consollen, men der kommer ingen lag - under ligt


    Jeg får også warnings... På forskelige baner.. Specielt aztek... Hvis jeg går helt op ad vægge visse steder så scratter lyden og den kører 20 FPS... Går lidt 1 meter væk og så kører det fint.. i consol står der at der var problemer med at spille filen XXX.wav file probably missing from directory..


    Har installeret CSS 3-4 gange nu... Så kan ikke se hvorfor de skulle mangle?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Jeg får også warnings... På forskelige baner.. Specielt aztek... Hvis jeg går helt op ad vægge visse steder så scratter lyden og den kører 20 FPS... Går lidt 1 meter væk og så kører det fint.. i consol står der at der var problemer med at spille filen XXX.wav file probably missing from directory..


    Har installeret CSS 3-4 gange nu... Så kan ikke se hvorfor de skulle mangle?


    Den får jeg også - bare for at se om Valve skulle være helt i hampen har du så prøvet det med Anti og Filtering ?


    Fik også lag på de Wav-fejl , men ikke efter jeg slog ovenstående fra :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Den får jeg også - bare for at se om Valve skulle være helt i hampen har du så prøvet det med Anti og Filtering ?


    Fik også lag på de Wav-fejl , men ikke efter jeg slog ovenstående fra :]


    Til grin... Det må jeg lige teste... Hvad sker der.,.


    Tester det engang når jeg kommer hjem... ved en 2-3 tiden :lame: ;(