Spørgsmål vedrørende brugen af Firefox

  • Jeg har lige installeret Firefox, og ind til videre ser det jo meget godt ud - men jeg har lidt spørgsmål.


    Jeg mindes at have set at man kan få sine forskellige firefox vinduer til at hoppe op i en proceslinie i Firefox (under adresselinien) istedet for at det skal fylde på skrivebordets proceslinien - hvordan gør man det?


    Næste spørgsmål. Er der nogen måde jeg kan ændre så IE ikke åbner når jeg vil tjekke mail gennem genvejen i Start menuen og messenger link fx? Selv Firefox åbner IE når jeg beder den om at åbne hotmail - why?!


    Det var bare det.


  • for at åbne et ilnk i et tab kan du klikke på det med ctrl nede.
    ctrl er til tabs, således lukker man tabs med ctrl-F4, skifter med ctrl-tab.
    prøv at højreklikke i menubaren og væg customize, der er også kanpper til friske tabs osv.
    edit:
    for at åbne mailen i FF gør du følgende:
    tools -> options -> general -> sæt kryds i default browser


  • Vil det sige at man ikke kan erstatte proceslinien rigtigt? Synes det er ufattelig træls at det hele hober sig op på den... (kører 1024 * 768)


  • Er gjort...Virker ikke...

  • ka man ikk gør lisom i iexplorer? plejer at ku skrive fx tweak og så gik den direkte til forummet fordi det var en af mine favorites.... +??

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W