hjælp søges ang. divx editing program

  • søger et program hvor man kan editere divx filer f.eks ved at fjerne reklamer fra en tv optagelse. Har forsøgt med mange programmer men virker ikke så godt.. Virtualdub vil ikke gemme som divx eller er det bare mig der ikke kan finde ud af det, nero vision express vil ikke exportere til divx efter at jeg har fjernet reklamerne.. Er der nogen der kan hjælpe mig med mit problem???

    Intel Core Duo E2160 1.8 ghz @ 3.2 Ghz
    2 x 1 Gb Corsair DDR2
    Gigabyte GA-P35 DS3
    XFX 8800 GTS 512 Alpha Dog Edition
    Seagte Barracuda 320 gb. 7200.8 SATA
    Samsung 206BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lenoxx
    søger et program hvor man kan editere divx filer f.eks ved at fjerne reklamer fra en tv optagelse. Har forsøgt med mange programmer men virker ikke så godt.. Virtualdub vil ikke gemme som divx eller er det bare mig der ikke kan finde ud af det, nero vision express vil ikke exportere til divx efter at jeg har fjernet reklamerne.. Er der nogen der kan hjælpe mig med mit problem???


    Det er vist bare dig, der skal sætte dig lidt bedre ind i hvordan VirtualDub virker.
    Fordelen ved VirtualDub er netop det du søger:
    Du kan klippe stykker ud og gemme igen uden at skulle rekomprimere = du mister ikke noget kvalitet.


    Klip det ud du ikke skal bruge og vælg "Direct stream copy" under både Audio og Video.

  • Hej igen.. tak fordi du prøver på at hjælpe men jeg kan ikke vælge direct stream under audio men der står kun source audio, så er der en section under hvor der står direct strem copy men det tilhører nok ikke lyd delen. Hver gang jeg prøver at gemme som avi så runder den flere gb. i løbet af få sekunder... 8o

    Intel Core Duo E2160 1.8 ghz @ 3.2 Ghz
    2 x 1 Gb Corsair DDR2
    Gigabyte GA-P35 DS3
    XFX 8800 GTS 512 Alpha Dog Edition
    Seagte Barracuda 320 gb. 7200.8 SATA
    Samsung 206BW

  • sorry nu virker det, men har bare et stort problem.. lyden bliver blandet sammen fordi det ikke er blevet slettet sammen med reklamerne..Hvordan kan man undgå det hvis man kan??

    Intel Core Duo E2160 1.8 ghz @ 3.2 Ghz
    2 x 1 Gb Corsair DDR2
    Gigabyte GA-P35 DS3
    XFX 8800 GTS 512 Alpha Dog Edition
    Seagte Barracuda 320 gb. 7200.8 SATA
    Samsung 206BW

  • Nu skal i ikke tro at jeg spammer i denn tråd.. Fandt lige ud af hvor fejlen lå henne.. Nu skal jeg nok lade være med at komme med flere spørgsmål.. Takker mange gange for hjælpen.. :)

    Intel Core Duo E2160 1.8 ghz @ 3.2 Ghz
    2 x 1 Gb Corsair DDR2
    Gigabyte GA-P35 DS3
    XFX 8800 GTS 512 Alpha Dog Edition
    Seagte Barracuda 320 gb. 7200.8 SATA
    Samsung 206BW