HL2 - Multiplayer

  • Der er implementeret support for flere spillere på samme server, så det varer ikke lang tid før der kommer multiplayer vil jeg tro..


    Sad og rendte rundt med physgun med en ven fra USA her forleden.. Ganske sjovt at spille amerikansk fodbold i det :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Der er ikke officiel multiplayer med, det eneste der er, er Counter-Strike Source, som bare er CS med en spand ny maling over sig.


    Der er folk som prøver at lave almindelig multiplayer deathmatch til HL2, men intet konkret endnu.


    Hmm ved at der kommer HL2: Sovs :T
    det er multiplayer delen men skal man betale extra for den hvis man køber det normale HL2 (det som er der nu) ????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22


    Hmm sikker? :roller:


    Du lyder som ALICE nu.


    Ja, jeg er sikker.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Du lyder som ALICE nu.


    Ja, jeg er sikker.


    LoL haha


    Nej det er bare fordi jeg ville være sikker ellers ville jeg købe den der edtion der snart kommer (11.dec) i stedet ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22


    LoL haha


    Nej det er bare fordi jeg ville være sikker ellers ville jeg købe den der edtion der snart kommer (11.dec) i stedet ;)


    Hvad er der anderledes ved udgaven der ud kommer den 11 december? Er det en juleudgave lisom der var til Duke Nukem?:D

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    mm.. de sagde også hl2 udkom sidste år :roller: kilde?


    Jo men det kommer den 11.dec ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo


    Hvad er der anderledes ved udgaven der ud kommer den 11 december? Er det en juleudgave lisom der var til Duke Nukem?:D


    Der er: CS: sovs og HL2 + HL2: sovs + 2 bøger + T-Shirts ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    mm.. de sagde også hl2 udkom sidste år :roller: kilde?


    Har ikke et link pga jeg ikke orker lede efter det igen :))


    Men de sagde at de var igang med deathmatch ;) Desuden har valve sagt at der i den uge der kommer nu her 29/11->6/12 kommer der en surprise... Måske er det det? Måske er det noget andet,.. Men det kunne godt være DM til HL2 ;)


    Jeg læste at de var igang med Deathmatch...

  • Mig og en kammerat prøvede for sjov et HL2 multiplayer mod, men det sucks lidt røv.. :D


    Link:
    http://hl2mp-mod.de.vu


    Hayes, hvordan kan du være sikker på at det ikke kommer til at koste noget at få den officielle MP version af HL2 med sin HL2 SP key? Evt. link til fakta eller citere en Valve mand?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat

    Det er Collectors Edition du tænker på.


    Og det er ikke Half-Life 2 Source, det er Half-Life 2 og Half-Life: Source.


    Hehe JA!
    det er også det jeg mener ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe
    Mig og en kammerat prøvede for sjov et HL2 multiplayer mod, men det sucks lidt røv.. :D


    Link:
    http://hl2mp-mod.de.vu


    Hayes, hvordan kan du være sikker på at det ikke kommer til at koste noget at få den officielle MP version af HL2 med sin HL2 SP key? Evt. link til fakta eller citere en Valve mand?


    Q. Are there any plans for a standalone Half-Life 2 multiplayer part, deathmatch, co-op, somewhere down the line?


    Doug Lombardi: Nope.


    Taget fra gamespy.com


    Dvs. enten 1) det kommer i en patch, eller 2) det bliver aldrig udgivet officielt, og det bliver nødt til at blive lavet privat. Jeg gætter selv på 1.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    CSS ER den officielle multiplayerdel til Half-Life 2.


    Ingen grund til at Valve begynder på multiplayer nu, når det bliver lavet som en mod.


    WTF?! :S


    der kommer sq da multiplayer i Collectors Edition ;)
    det er jeg 99,8% sikker på!!! ;)