Internet-leecher...?

  • hej alle tweaker!


    nu er det sådan at jeg bor på et kollegie hvor der er omkring 850 mennesker der skal dele internet...i know det er latterligt, men jeg flytter også snart. nåh men som regel er der så mange mennesker på at jeg downloader med helt ned til 500 byte i sek!!! og dét har jeg bare ikke længere tålmodighed til, så jeg tænkte på om nogen af jer kendte et program eller en tweak som gjorde at jeg så at sige leechede nettet så jeg kunne komme op på 600 kb/sek....det ville virkelig hælpe gevaldigt! det tager mig over 3 min bare at åbne hotmail.com!!!!


    :dots:

  • 6Mbit for 850 mennesker :))


    Damn det er surt...


    Kollegiet tæt på mig har lige fået 140Mbit...


    Men er der en server eller en router der styrer alle forbindelserne???


    Eller hvordan foregår det???


    Pga jeg tror du skal ind på dem...



  • det er proxy-fucking-slowhead-servere! vi kører gennem universitetens servere...
    :dots:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light



    det er proxy-fucking-slowhead-servere! vi kører gennem universitetens servere...
    :dots:


    Så skal du nok op og pille ved selve proxy'en...


    Men hvis den er ordnet rigtigt burde den gøre det hurtigere ;)


    Men uanset hvad så er 6Mbit til 850 mennesker ikke ret meget :P


    Hvad med at brokke jer???


    Det er jo ALT for langsomt...


    I har jo 7.5 Kbit/sek hver...


    Brok jer og få det opgraderet???


  • det har vi allerede gjort...før havde vi ikke ubegrænset net - 1.5 gb om ugen(!) - men de håber på at vi får et bedre forbindelse op til/inden jul.....


    :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99
    Rent hypotetisk, hvad hvis du fandt et program der tog alt internet forbindelsen og gav den til dig, tror du ikke folk ville blive bare en andelse sure på dig? Du synes selv det er surt at køre langsomt internet, men at løse det ved at tage det fra andre tror jeg ikke løser dine problemer ;)


    hehe, tror ikke det er det som han ønsker - som han siger, 3 mins om at åbne hotmail.. mon ik han blot gerne ville kunne surfe som et normalt menneske og leve med det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99
    Rent hypotetisk, hvad hvis du fandt et program der tog alt internet forbindelsen og gav den til dig, tror du ikke folk ville blive bare en andelse sure på dig? Du synes selv det er surt at køre langsomt internet, men at løse det ved at tage det fra andre tror jeg ikke løser dine problemer ;)


    Nej det skaber sgu nok en række andre mindre sjove problemer hehe