21

mandag, 22. november 2004, 18:13

Vil så bare lige sige at jeg ikke kan se noget sted der står man skal købe sådan en, der står bare hvis man vil være sikker, så skal man gøre det

22

mandag, 22. november 2004, 18:15

Berleburg.. Alle folk har forskellige meninger... ved at se hvad der får flest votes kan jeg ud fra det finde ud af hvad flertallet ved... Og det må jo så ergo være det rigtige

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Venus ultima" (22.11.2004, 18:15)

23

mandag, 22. november 2004, 18:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Venus ultima
Berleburg.. Alle folk har forskellige meninger... ved at se hvad der får flest votes kan jeg ud fra det finde ud af hvad flertallet ved... Og det må jo så ergo være det rigtige

Nej? Flertallet har ikke altid ret...ligemeget hvad I.P. Jacobsen siger...

Ergo er, at du ikke kan bruge flertallets stemme til en skid, da de lige så godt kunne tage fejl...

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

24

mandag, 22. november 2004, 18:20

Så siger vi det..: Men kan ikke forstå hvorfor alle andre skal høre din mening om voten... Lad dog folk selv svare på hvad de mener

25

mandag, 22. november 2004, 18:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Venus ultima
Så siger vi det..: Men kan ikke forstå hvorfor alle andre skal høre din mening om voten... Lad dog folk selv svare på hvad de mener

Prøver bare at få dig til at indse, at det er formålsløst med en sådan afstemning...

Svaret er jo givet på forhånd.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

26

mandag, 22. november 2004, 18:32

lukker threadet ned igen da visse folk kommer med kritik til threadet... threadet vil blive slettet d. 24/11 - 04

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.