Avi mass-converter

  • Hey!


    Nogle her som kender et program der kan lave en masse film-filer om til et andet format uden at man behøves at behandle hver enkelt fil?


    Fx.: Man har en folder med x-antal videofilm i -avi format, så får man programmet til at lave alle .avi film om til .wmv.

  • Jamen tak du=) Det virker i hvertfald langt bedre end de andre convertere jeg har haft.


    Dog synes jeg det er lidt træls at den spørger hvilken kvalitet man vil have filmen i hver gang den når til en ny. Er der ikke en måde hvorpå man kan vælge en rejkke film og så bestemme en codec og bitrate som skal gælde for alle som en, så programmet kan konvertere en 50 filmklip mens man laver noget andet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jonex
    Jamen tak du=) Det virker i hvertfald langt bedre end de andre convertere jeg har haft.


    Dog synes jeg det er lidt træls at den spørger hvilken kvalitet man vil have filmen i hver gang den når til en ny. Er der ikke en måde hvorpå man kan vælge en rejkke film og så bestemme en codec og bitrate som skal gælde for alle som en, så programmet kan konvertere en 50 filmklip mens man laver noget andet?


    Batch run ...