Processlinje låser :'(

  • Hej Tweakere



    Jeg har et MEGET stort problem !"


    Det er, når jeg har haft min comp stående tændt lidt tid eller kører et spil og går ud af det igen .. Så låser min Processlinje, jeg kan ikke trykke på start eller åbne denne computer eller noget andet .. jeg kan faktisk ingen ting :(



    Nogen der ved hvad der skyldes det ?

  • Prøv og luk explorer.exe ned og start den op igen... Det hjælper ihvertfald her når den låser...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Prøv og luk explorer.exe ned og start den op igen... Det hjælper ihvertfald her når den låser...


    Jeg kan ikke gøre noget som helst :( jeg kan ikke lukke explorer eller noget


    Jeg har formateret 5 gange , og det samme sker hver gang


    Har lige et pic af en fil der er kommet frem.. der har været nogle flere men dem har jeg slettet .. men denne her kommer hele tiden igen selvom jeg sletter den :boxed:



    [URL=http://www.upit.dk/files/,,,.JPG]BILLEDE1[/URL]

  • Prøv evt. at køre SpyBot og Ad-aware for at få fjernet det der skidt du har kørende. Du har selvfølgelig Antivirus og firewall kørende og selvfølgelig også de nyeste drivere !
    Hvis ikke så kør en online virusscan. Hvis det ikke hjælper på at din pc fryser/låser, så prøv at skrue lidt ned for din OC af grafikkortet

  • Og slå lige system recovery fra, det er derfor den gendanner filen hele tiden, start op i fejlsikret og scan.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Og slå lige system recovery fra, det er derfor den gendanner filen hele tiden, start op i fejlsikret og scan.


    undskyld OT!


    malk læs lige din pm box :D du har fået en pm.. og så check den lige :D


    sorry igen for OT


  • Tror du har sendt den til en anden, for jeg har ikke modtaget noget som helst.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr