DVD+RW spørgsmål...

  • Hejsa,
    Jeg har lige fået mig et par DVD+RW skiver, men har kun før hen brugt alm. DVD+R skiver.


    Hvilket program skal jeg brænde DVD+RW skiver med, og fungere det ligesom alm. DVD+R skiver?

  • Det samme brænderprogram som du brænder dine DVD+R skiver kan vel også brænde DVD+RW skiver ... Ellers kan bl.a. NERO ihvertfald ...


    Ja, virker på samme måde ... Bortset fra at RW-skiver jo kan slettes og genbrændes ... Det kan R-skiver jo ikke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Det samme brænderprogram som du brænder dine DVD+R skiver kan vel også brænde DVD+RW skiver ... Ellers kan bl.a. NERO ihvertfald ...


    Ja, virker på samme måde ... Bortset fra at RW-skiver jo kan slettes og genbrændes ... Det kan R-skiver jo ikke.


    Hvor mange gange kan man brænde og slette på en DVD+RW skive?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af lunde


    Hvor mange gange kan man brænde og slette på en DVD+RW skive?


    Du skal nok nå at få smidt den væk, knækket eller ridset til døde inden den er slidt op :D


    Så vidt jeg husker er forskellen også at du ikke kan brænde så forfærdeligt hurtigt på en dvd-rw som du kan på dvd-r, men må du ikke lige hænge mig op på.


    ot: Er det dig der har thomaslunde.dk? Den side har jeg altid nydt godt af med kildekoder og toturials. Keep up the good work ;)

  • Quote

    Er det dig der har thomaslunde.dk? Den side har jeg altid nydt godt af med kildekoder og toturials. Keep up the good work ;)


    Takker for de gode råd :) Så skal der brændes...
    Og ja, det er min side, men den er ikke opdateret i laaaang tid, har ikke rigtigt haft tiden og lysten til det, så den passer mere eller mindre sig selv...desværre!