Half-life2 multiplayer???!!!

  • Nej, det er vidst ikke helt færdig endnu. Men du kan nok snart downloade det gratis. - Det er ihvertfald det jeg har hørt

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lever_peber
    ej hvad er det for noget udgiver et spil der ikke er færtigt :/ hmm men fedt super fedt spil anyway


    Ikke færdigt? Vil nu kalde det ret færdigt. MP delen er jo bare en bonus.. personligt savner jeg den ikke. Skal man spille HL2 i MP skal det være CS - no doubt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Ikke færdigt? Vil nu kalde det ret færdigt. MP delen er jo bare en bonus.. personligt savner jeg den ikke. Skal man spille HL2 i MP skal det være CS - no doubt.


    Lol???


    HL2 og CS har INTET med hinanden at gøre...


    CS har røvsyge standard våben... HL2 har gravity gun og alt muligt andet mega fedt ;)


    Og HL2 kan man spille deathmatch og de kunne lave andre måder...


    CS er KUN T vs CT med bomber eller gidsler og så købe våben ;)


    Glæder mig MEGA meget til HL2 MP ;)

  • nu er CS og hl jo uløseligt forbundne :) men ja de er da gameplaymæssigt vidt forskellige.......gad kun spille hl2 hvis man kan spille Co-Op på det.....almindelige uforudsigelige mennesker har nu altid givet det bedste modstand og backup :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Ikke færdigt? Vil nu kalde det ret færdigt. MP delen er jo bare en bonus.. personligt savner jeg den ikke. Skal man spille HL2 i MP skal det være CS - no doubt.



    siger du!


    elsker half-life 1 i MP :) har haft det MAX sjovt sammen med venneren i MP! :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lever_peber
    ja det ville være mega fedt med noget multiplayer nu hvor man er færtig med singel player delen.



    og jeg er ret sikker at man for sig nogle heftige kampe i en mp del


    lol, har du allerede gennemført det spil?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Multiplayer'en til Half-Life 2 er Counter-Strike Source. Der kommer IKKE en MP-del som der var i 1'eren.


    Der arbejdes dog på et HL2 deathmatch mod, så i vil nok kunne spille det som i 1'eren på et tidspunkt.


    ....


    Der kommer ikke en MP del... Men der kommer en deathmatch???


    Haha :D


    Er det bare mig eller er DM og MP ikke 1??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Der kommer ikke en MP del... Men der kommer en deathmatch???


    Haha :D


    Er det bare mig eller er DM og MP ikke 1??


    DM & "MP" er jo ikke helt det samme ... ;)


    "MP" kan være mere end bare deathmatch ...

  • Hm.. For mig er HL2 sgu da = Multiplayer!
    Half life 1, var single player ****ing kedeligt, til gengæld kan jeg stadig finde på at spille en gang crossfire over steam.


    Må sige at hvis det ikke var for CS:S havde jeg sgu nok ikke købt det!


    Max skuffende..


    De har bare af at lave den MP del :ban:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP


  • HeHe .. Half life har nu hele tiden været et SP-game ... Så kan ikke se hvorfor folk kan blive overrasket over at 2´eren også er det ... :crazyeyes:


    Personligt syntes jeg dog at ren multiplayer er for trivielt i længden. Kan ikke undværre hverken det ene eller det andet.


    Dem der kun vil spille multi holder sig jo bare fra HL2 og så gamer CS:S istedet for ... ;) ...


  • Mente at Valve ikke laver en multiplayer-del, men at frivillige programmører arbejder på et deathmatch mod :)



    Det har været annonceret i lang tid og det står på HL2-pakken.


  • Var single player i Half Life 1 kedeligt??


    For mig var det et af de fedeste Single Player spil i lang tid...Det var monster spændende!

  • Nok bare mig der hader SP..
    Når jeg køber et spil plejer jeg lige at teste SP delen for grafikkens skyld, og derefter game online..
    Annonceret i lang tid? Hm.. bare mig der er blind så? :boxed:
    Men ændrer ikke på jeg er meget skuffet.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP