HL2 foræring af spillet efter gennemførsel?

  • Hvis nu jeg køber hl2, kan jeg så give det til min ven bagefter så han ka prøve det? eller kan han så ikke aktivere det?

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Han skal jo nok bruge din konto hvor key´en er tilknyttet ? ... Den kan han jo så bare få ? ...


    Ellers kan det vel lade sig gøre at du sletter spillet / key´en fra din konto og han så opretter den på hans ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Ellers kan det vel lade sig gøre at du sletter spillet / key´en fra din konto og han så opretter den på hans ...


    Ved du om man kan det, eller er det lidt et skud i tågen? For jeg synes ihvertfald selv, at det er noget værre røv, hvis man ikke kan flytte sin key fra en account til en anden, eller måske bare "release" keyen, så den kan registreres med en anden account, i tilfælde af salg af spil eller lignende. :boxed:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Ved du om man kan det, eller er det lidt et skud i tågen? For jeg synes ihvertfald selv, at det er noget værre røv, hvis man ikke kan flytte sin key fra en account til en anden, eller måske bare "release" keyen, så den kan registreres med en anden account, i tilfælde af salg af spil eller lignende. :boxed:


    Det er et skud i bamsen ... Har ingen anelse ... ;)


    Men ja, giver dig helt ret ... ;)


    Ville dog også være MEGET underligt man man "bannede" sin key ved at frigive den ikke ? ... Tror jeg ikke Valve ville slippe godt fra ... og derfor tror jeg ikke det er tilfældet ... og siden en key kun kan være tilknyttet én konto af gangen (Min logiske tankegang), så må det jo vel være muligt at flytte en key på den måde .... ?...