Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 14. november 2004, 13:25

Så har jeg lige lagt mig ud med 3D studio MAX 6....
Det eneste jeg ved, er at ændre Camera vinkel, add noise og det der med kuglerne man kan lave om (M) er hotkey...
Så tænkte på om der var nogle proffer, der kunne gi mig nogle gode tips, eller sige hvordan man kan lave nogle fede ting i det og sådan noget....

Og så lige et spørgsmål.... hvis _WHAT_ læser dette, ville jeg gerne lige vide hvordan du importerede den der C-4 bombe fra CS ind i 3Ds MAX??? jeg kan nemlig ikke loade MDL filer....

tak

2

søndag, 14. november 2004, 13:30

Har ikke selv prøvet kræfter med det (så meget ihvertfald) men du kan da læse en masse tutorials - det er da altid en god hjælp. Måske en tutorial/guide til de forskellige værktøjer - held og lykke

3

søndag, 14. november 2004, 13:34

Ang. tips, tricks og tutorials, så google det, det er jo ikke fordi det er så helt utroligt svært at finde noget. Men skulle du ønske danske tutorials, så prøv at tag et kig på 3dmaxer.dk, de har en del danske, og endnu flere engelske.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

4

søndag, 14. november 2004, 16:28

Hmm troede at hvis man købte dette program, så havde man i forvejen lidt kendskab ti ldet fra fx kursus i det. så lyder sjovt du har købt det uden overhoved at kende det ;) hehe

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

5

søndag, 14. november 2004, 16:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone
Hmm troede at hvis man købte dette program, så havde man i forvejen lidt kendskab ti ldet fra fx kursus i det. så lyder sjovt du har købt det uden overhoved at kende det ;) hehe

Nu kan man jo godt købe en "Student Version" til små 1000kr..

WinXioN - 3ds Max 6.0 Grundbogen er klart at anbefale
kan købes ved 3dshoppen

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=11063&sid==[/IMG]

6

søndag, 14. november 2004, 17:09

Citeret

Og man kan få en 30 dages trial .. :D

7

søndag, 14. november 2004, 17:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af WinXioN
Så har jeg lige lagt mig ud med 3D studio MAX 6....
Det eneste jeg ved, er at ændre Camera vinkel, add noise og det der med kuglerne man kan lave om (M) er hotkey...
Så tænkte på om der var nogle proffer, der kunne gi mig nogle gode tips, eller sige hvordan man kan lave nogle fede ting i det og sådan noget....

Og så lige et spørgsmål.... hvis _WHAT_ læser dette, ville jeg gerne lige vide hvordan du importerede den der C-4 bombe fra CS ind i 3Ds MAX??? jeg kan nemlig ikke loade MDL filer....

tak

En C-4 bombe er ikke bare noget man loader ind i CS....
Du skal havde fat i lidt flere programmer f.eks. 3Dmilkshak eller hvad det nu hedder....
mener også du skal havde en SDK først, det er lidt lang tid siden jeg sidst har pillet ved half-life 1 (den gang det lige var kommet mener jeg) ...

Men held og lykke med det :boxed:

Skal helt klart lege med HL2 når det kommer :T

Noget med X :clap:

8

søndag, 14. november 2004, 17:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ganda

Citeret

Nu kan man jo godt købe en "Student Version" til små 1000kr..

WinXioN - 3ds Max 6.0 Grundbogen er klart at anbefale
kan købes ved 3dshoppen

Hvis du er interesseret har jeg bogen, og vil gerne sælge. Den har aldrig været brugt særlig meget, og er i fin stand.
Jeg købte den i sin tid fordi jeg syntes 3dsmax var spændende.. Men interesserer mig ikk rigtig for 3d mere

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

9

søndag, 14. november 2004, 18:09

Sry, misforståelsen...
Jeg har ikke købt det (Det koster jo en formue)
Det er bare en Trial, til at lige lære det at kende...
Så jeg ville bare bede om nogle fede tips, hvis i havde nogle, som f.eks. hvordan man laver en bold der ligner en pingvin, eller et eller andet.

10

søndag, 14. november 2004, 18:34

Du kan ikke 'bare' lave div. ting. Du bliver nødt til at sætte dig grundigt ind i det, helt fra bunden.

Der er lidt tutorial sjov i selve programmet, tjeck dem ud, de er ganske fornemme!

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.