Se lige Everquest II

  • Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Kedligt må jeg være fri. Generalt er gameplayet utrolig ens i wow og eq2. EQ2 kan bare tilbyde suveræn gfx og lyd. Bla. så snakker alle NPCs. det er en fed ting. Bevares at folk kan lide wow, men wow ligner stadig i mine øjn noget som lego har spyttet ud:D

  • Jeg kunne ikke være mere enig nik.


    Men jeg tror bare at WoW med det´s "tegnefilms" grafik appelerer til en anden aldersklasse end EQ2.


    Jeg har prøvet begge to og syntes at EQ2 er Genialt og WoW er monster skuffende!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg kunne ikke være mere enig nik.


    Men jeg tror bare at WoW med det´s "tegnefilms" grafik appelerer til en anden aldersklasse end EQ2.


    Jeg har prøvet begge to og syntes at EQ2 er Genialt og WoW er monster skuffende!


    hehe.. EQ er genialt.. men det er ikke genialt understøtende.. det skal bruge MONSTER comp før det køre godt og ser godt ud..


    derimod wow.. der kan du køre MAX opløsning uden form for hak..


    men jo EQ2 har sygeste Historie og GFX og PVE.. men WoW har en blanding af PVE og PVP.. :D og mere flyende og hurtiger gameplay..


  • PVE?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    PVE?


    Player versus Evoriment.. (staver af hat.) men det betyder at spillere ikke kan slås mod hinaden.. kun med hinande.. mod alle mobs der er i spillet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    Player versus Evoriment.. (staver af hat.) men det betyder at spillere ikke kan slås mod hinaden.. kun med hinande.. mod alle mobs der er i spillet.


    Altså godt gedigent PVM.. :roller:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Altså godt gedigent PVM.. :roller:


    nej det hedder PVE. da det er hele spillet du kæmper imod og ikke hinanden..
    det er oversat til dansk pve= spillere mod miljø.. PVP= spillere mod spillere.


    der er ingen PVP i EQ2. og gfx er for krævende.. det er grund til at jeg spiller mere wow end EQ2 :D hehe men EQ2 BLiver stort.. RIGTIGT stort.. og de siger der kommer PVP. så der bliver det helt sikkert en succes

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    nej det hedder PVE. da det er hele spillet du kæmper imod og ikke hinanden..
    det er oversat til dansk pve= spillere mod miljø.. PVP= spillere mod spillere.


    der er ingen PVP i EQ2. og gfx er for krævende.. det er grund til at jeg spiller mere wow end EQ2 :D hehe men EQ2 BLiver stort.. RIGTIGT stort.. og de siger der kommer PVP. så der bliver det helt sikkert en succes


    Nu kender jeg godt de begreb, men har nu aldrig hørt om PVE. PVM = Player Versus Monster, man kan vel ikke rigtigt bekæmpe et miljø. Udtrykket PVM har ihvertfald eksisteret så længe jeg kan huske tilbage i det gamle Ultima Online.


    Hul i det .. jeg vil sove. Adios.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Nu kender jeg godt de begreb, men har nu aldrig hørt om PVE. PVM = Player Versus Monster, man kan vel ikke rigtigt bekæmpe et miljø. Udtrykket PVM har ihvertfald eksisteret så længe jeg kan huske tilbage i det gamle Ultima Online.


    Hul i det .. jeg vil sove. Adios.


    PvM er nu også hvad jeg altid har brugt.. :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • PVM hehe har sq aldrig hørt det udtryk. Det hedder sq PVE og den betegnelser bruges også i alle forums og i mange MMORG spil.


    Bortset fra de, så vil jeg nu foretrække at se på en tegnefilm der ikke kræver så mange resurcer, fremfor en flok barbie dukker der æder min comp... Gameplay skal jeg ikke kunne udtale mig om, da jeg kun har prøvet WoW. Men da jeg har en hel masse venner der gamer WoW, og jeg også er Warcraft fan - tja så er det nok det jeg kommer til at spille... ;)

    AMD 64 3500+ & ASUS A8V Deluxe Wi-Fi
    4*512 DDR Corsair Value Kit PC3200 & Antec Super Lanboy
    Maxtor Diamondmax 10 300gb Sata & Seagate Barracuda 120gb
    DELL 2005FPW

    POV GeForce 6800GT & Audigy 2 ZS