Skal man hente HL2 hvis man bestiller det hos BT?

  • Hejsa.


    Hvis man nu først kan komme hjem fra skole ved 11 tiden tirsdag, og derfor ikke kan nå at være her når pakkeposten kommer, hvordan gør man det så nemmest? Kan man bestille det til afhentning i butikken?

  • Tjah, eftersom jeg nok pjækker fra skole den dag, så KUNNE jeg jo lige så godt få det tilsendt. Hvis jeg bestiller i dag, vil jeg så få det tirsdag morgen med pakkeposten?

  • øøø bliver det ikke sendt med brev post???

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Tjah, eftersom jeg nok pjækker fra skole den dag, så KUNNE jeg jo lige så godt få det tilsendt. Hvis jeg bestiller i dag, vil jeg så få det tirsdag morgen med pakkeposten?


    Pjækker du fra skolen på tirsdag fordi HL2 kommer ? ... Ej få dig et liv ... :boxed: ...


    ... Men hvis du pjækker, så kan du jo bare hente det personligt ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Pjækker du fra skolen på tirsdag fordi HL2 kommer ? ... Ej få dig et liv ... :boxed: ...


    ... Men hvis du pjækker, så kan du jo bare hente det personligt ... ;)


    Hvis du tjekker fora som HLfallout.net vil du opdage at der er mennesker der tager en uge fri fra arbejde for at spille det spil! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Pjækker du fra skolen på tirsdag fordi HL2 kommer ? ... Ej få dig et liv ... :boxed: ...


    ... Men hvis du pjækker, så kan du jo bare hente det personligt ... ;)


    Hvis det var mig der kun skulle have 2 timer idræt, havde jeg så sandelig også pjækket.. Men hvis du mener at timen Idræt er et liv, så velbekommen..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Recon_99
    Hvis du tjekker fora som HLfallout.net vil du opdage at der er mennesker der tager en uge fri fra arbejde for at spille det spil! :D


    GOSH ! ... 8o ... Men det er sikkert også amerikanere ... De er jo ikke rigtig kloge... *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    GOSH ! ... 8o ... Men det er sikkert også amerikanere ... De er jo ikke rigtig kloge... *G* :))


    Normalt ville jeg heller ikke gøre det, men mit mellemniveau idræt er sidste time med moderne dans, og så en time mat hvor jeg i forvejen kan den del af pensum, så tror jeg tillader mig en dag i HL2's favør. Det er mere fordi jeg ikke gider tage ind til byen hvis jeg kan få det tilsendt til døren for 40-50 kr.


    Men kan man ikke regne med at modtage det tirsdag morgen?

  • Ja det er måske lige i overkanten.. Har heldigvis fri Tirsdag.. Bwahaha

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Normalt ville jeg heller ikke gøre det, men mit mellemniveau idræt er sidste time med moderne dans, og så en time mat hvor jeg i forvejen kan den del af pensum, så tror jeg tillader mig en dag i HL2's favør. Det er mere fordi jeg ikke gider tage ind til byen hvis jeg kan få det tilsendt til døren for 40-50 kr.


    Men kan man ikke regne med at modtage det tirsdag morgen?


    Ja okey. Så er det jo fair nok ... ;)


    Men nej du kan ikke regne med at få det tirsdag hvis du bestiller mandag ... Husk lige POST DK ... ;)


    Tag ind og hent det ... Det er jo småting ... ;)


  • Hvad har du imod postdanmark? Det er da nok lige verdens mest effektive postvæsen, men hvordan ku du vide det..?:D


    Måske er du en af dem der aldrig blir tilfreds eller os er du bare en af dem som ikke står op kl5 om morgenen for at køre ud med post.. :boxing: Tænk dig om før du taler..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo


    Hvad har du imod postdanmark? Det er da nok lige verdens mest effektive postvæsen, men hvordan ku du vide det..?:D


    Måske er du en af dem der aldrig blir tilfreds eller os er du bare en af dem som ikke står op kl5 om morgenen for at køre ud med post.. :boxing: Tænk dig om før du taler..


    Tror aldrig jeg har haft problemer med dem, og jeg bruger dem da mindst 15 gange på et år med pakkepost.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Hvilken del? Man kan jo ikke bruge det før 09.00 alligevel, så.


    Vil det sige at man skal regisrtrere det on-line før man kan spille det?

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

  • Syret, min kammi og jeg glæder os self. vildt til det kommer, men min kammi har ingen Inet :(

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

    Rettet en gang, sidst af supersonic9 ().

  • ja man skal registrere sig online før man kan spille... sådan som jeg har forstået det.


    ang. post danmark, så er de fandme nogle inhabile idioter nogen gange. 3 gange på en uge lavede de dette scenarie (fiktive datoer):


    1/1: Pakken afsendt fra forhandler
    2/1: Ingen pakke kommer. Track and Trace siger "meldt til afhentning kl. 12.46 på posthus".


    Jeg tager så ned og henter pakken på posthuset d. 2/1


    3/1: En seddel kommer med brevpost hvor der står at den kan hentes fra klokken 16 d. 3/1.


    og det skete som sagt tre gange på een uge. GAH! :boxed: