CS opsætning...

  • Jeg har Half-Life og har hentet Steam og CS mod 1.5. Alt er installeret men jeg så er der lige 2 probs: I Steam er Half-Life og CS moddet ikke på listen over My Games. Jeg kan godt komme ind i CS, men så når jeg vil spille så siger den at den godt vil opdatere. Det gør jeg, men så siger den at jeg har den rigtige version men det har den jo ikke?!?! Hjælp!

  • Nu fatter jeg ikke helt hvad du skriver... Men du har hentet HL og CS 1.5 og Steam ? (hver for sig)
    Så har du installeret HL, og CS 1.5 og Steam... ?
    For du får jo HL og CS med Steam, og det er cs 1.6 du får med Steam. Så det er klart, at du ikke kan se CS 1.5 det skal du starte uden om Steam. Det der med at den updatere, det kan jeg så ikke forstå.. :(

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • Hmm.. som de andre er jeg ikke helt med på hvad du skriver, men hvis du bare vil spille CS, så drop HL og 1.5. Hent istedet steam klienten og installer CS. Log ind med din bruger, eller opret en ny, og spil :))

  • EKSTREMT DÅRLIGT FORMULERET!


    Men whatever. :D


    Hvis du vil spille Cs 1.5, så installer half+cs1.5 i en sti for sig selv.


    Og Hvis du vil spille Cs 1.6, så installer Steam og den installere selv CS for dig.


    Altså i en sti for sig selv. Du kan iøvrigt ikke få CS1.5 ind under "Play Games" menuen i steam. (ikke hvad jeg ved af)

  • er wonnet ikke lukket helt? så kan man jo ikke game cs 1.5 længere?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.