CZ CD KEY not inkl.

  • Hej Forum
    Har lige investeret i et Powercolor x800 inkl. Condition Zero, men hvor fa.... er den cd key jeg skal bruge for at spille CZ???? Smart at lægge sådan et spil i æsken som man ikke kan spille...........

  • Det lyder som en fejl. Find en key-gen på google, gamecopyworld eller et andet sted, det vil jeg mene du er i din gode ret til... :rolleyes:

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af supersonic9
    Det lyder som en fejl. Find en key-gen på google, gamecopyworld eller et andet sted, det vil jeg mene du er i din gode ret til... :rolleyes:


    Altså - han skal gøre noget ulovligt - for at kunne spille sit lovligt anskaffede spil..... :roller: :roller: - han skal da have fat i sælgeren/shoppen og så må de fikse det... ;)

  • Har købt HL engang hvor der heller ikk var key med.. noget være piklort hehe :) men fik det da byttet...

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Ja må lige kontakte forhandler.... På grafikkort kassen står jo FREE GAMES INCL.
    Har været inde på valves homepage hvor der er flere der har lignende probs. De skal så sende .jpg filer af skiver og hvad ved jeg men det kan da ikke være rigtigt......
    Har ingen intentioner om at generere en key når jeg har et original spil...........

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    Har købt mit gennem steam og der fik jeg heler ikke nogen key, så går udfra at den bare bruger min gamle hl-key.


    Når du køber det via steam "hænger" det på dit login.


    Dvs du skal ikke bruge key længere men for guds skyld ikke glemme dit steamlogin ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af supersonic9
    Det lyder som en fejl. Find en key-gen på google, gamecopyworld eller et andet sted, det vil jeg mene du er i din gode ret til... :rolleyes:


    Det er nok et af årets lammeste svar!!! :ban:


    Ikke nok med at det er hamrende ulovligt, men så stjæler man også en cd key fra en der køber spillet!! :lame:

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Når du køber det via steam "hænger" det på dit login.


    Dvs du skal ikke bruge key længere men for guds skyld ikke glemme dit steamlogin ;)


    Det var da altid noget, steam login er lidt nemmere at huske end sin hl-key :D

  • Har også fået Condition Zero med i en af de grafikkorts jeg har haft uden CD-Key, men jeg skulle ind på Counter strikes hjemmeside eller steam (eller sådan noget) og få den tilsendt til min email.


    Så det er ikke en fejl fra Valves side, ved bare ikke hvorfor de har gjort det sådan.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk


    Det er nok et af årets lammeste svar!!! :ban:


    Ikke nok med at det er hamrende ulovligt, men så stjæler man også en cd key fra en der køber spillet!! :lame:


    Risikoen for at man stjæler en andens key er mindre end minimal og desuden er det firmaet som bundler kortet og spillet som har begået den første ulovlighed ved at sælge et produkt på baggrund af falsk reklame. Vi må nok bare blive enige om at være uenige... :boxing:
    Men jeg kan da godt se at den mest optimale løsning er at gå til forhandleren, det kan jo ikke passe at man er tvunget til at begå ulovligheder for at få det man har betalt for :rolleyes:

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

    Rettet 2 gange, sidst af supersonic9 ().

  • Lige meget hvor minimal den risiko er så er det sket for både mig selv og et par stykker jeg kender, så det sker altså.


    Og hvad er det lige der er ulovligt i at sælge et spil?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Det jeg mener der er ulovligt er, at sktive at der følger et spil med, men når der ikke er en key med er det jo lige fedt....Så kan de jo også smide en WinXP oveni bare uden en licens...

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

  • Har fået min CD KEY........... Skulle bare lige registrere hos ATI og vupti så lå CD KEY i min indbakke...... Så problemet er løst.